Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:30, 30 Lip 2008 Temat postu: 1 i 2 wyskakuje przy wyzszych obrotach |
|
|
witam Mam taki problem wyskakuje mi 1 i 2 na wyzszych obrotach, ale uwaga tylko jak silnik jest juz mocno rozgrzany!! jak jest zimny to czasem wyskoczy ale tylko 1!o co moze chodzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 20:36, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jaki masz olej w silniku ( czyt. w skrzyni )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:37, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mam zalany olejem przepalonym ale z osobowki wiec nie jest tak bardzo wysluzony.Jezdze juz za tym oleju od 2 mies i wczesniej biegi nie wyskakiwaly.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 14:25, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Przepalony nie służy -zwłaszcza dla sprzęgła....
A skrzynia to musisz zajżeć , bo olej raczej nie jest przyczyna teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lysy
Poziom 29
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:10, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli nie wyskakiwały to zalej jakimś innym najlepiej nowym olejem tylko pamiętaj ze tam bardziej pasuje olej taki jak do samochodu ale do skrzyni biegów nie silnikowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:45, 01 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jednak to nie bedzie wina oleju bo teraz zauwazylem ze nawet na zimnym silniku tez wyskakuja, no to bede musial zajrzec do skrzyni bo bez tego sie nie obejdzie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Sob 10:11, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zapewne to wina tego calego automatu od biegów jak to w większości WSeK.wymień go i przejżyj wszystko dokładnie czy jest dobre bo też sie z tym męczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:45, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
rozebrałęm skrzynie i jeden tryb był troche pouszczerbiany wymienilem go na dobry i złozyłem i dalej to samo dalej wyskakuje 1 i 2?reszta trybów wyglada na dobre, co jeszcze moze byc nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 12:01, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kurna, a cały automat zmieniacza biegow oglądałes??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:08, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
automat wymienilem i dalej to samo! A jaki jest dopuszczalny luz na tulejkach bo zauwazylem ze jest taki nawet spory?tzn gdzies na 1cm moze troche mniej!co jeszcze moze byc odpowiedzialne za wyskakiwanie niegów , dodam ze tryby wszystkie sa ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 20:29, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | luz na tulejkach bo zauwazylem ze jest taki nawet spory?tzn gdzies na 1cm | O mamo taki luz to by nie jeżdzilo jak by bylo na łozyskach slizgowych heh.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 21:58, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ta musiałoby nie być tulejek i do tego wywalone kartery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
squorpion
Poziom 10
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Domatków
|
Wysłany: Wto 22:52, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
upewnij się czy na pewno 1cm może zmierz sówmiarką, może to był 1mm, a jeśli tak to może masz łańcuch za bardzo naciągnięty??
wiesz 1cm luzu to zęby trybów by się nawet nie stykały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:45, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dalej jest to samo!!! Wymieniłem oba łożyska obie tuleje w karterach wszystkie tryby wygladaja na dobre, a dalej 1 i 2 wyskakuje!!co jeszcze może być nie tak?Dodam jeszcze że aparat zmiany biegów też zmieniałem!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez klosa dnia Czw 23:46, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Pią 0:12, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
moze ten "trzymacz"(nie wiem jak sie to nazywa) kulki ze sprezynką jest zepsuty, moze sprzezynka nie tak, cos sie przestawilo, itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pią 10:27, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie na co sie głupio pytać
napewno jest coś zużyte.wymien wszystko w pizdu na takie w przybliżonym stanie jak nowe i już. moze zakładasz jakieś inne złomowe części i nie ustępuje. przeważnie jak biegi wyskakują to jest automat biegów zuzyty.czasem też kły wałka zdawczego,tulejki no i wiadomo koła zębate.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 12:29, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mateusz dobrze mówi. To nie sztuka zmienić. jak zmieniasz to na nowy lub w bdb stanie. Pewnie zmieniłeś na jakiegoś złoma i dalej to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klosa
Poziom 7
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:01, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale jeżeli chodzi o automat zmiany biegów to czy poza tym że może mieć wytarte wrąbki w których siedzi kulka to może jeszcze mieć jakiś defekt? np jak złapię za górną część to ona ma lekki luz na boki ale tam jest taka sprężyna to myślałem że tak ma być?to może być przez to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pią 22:09, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
bardzo ważnym elementem w automacie biegów jest ten taki motylek, zamocowany tuż obok tych ząbków.jeżeli jest wytarty to do wymiany. nie wiem czy jeżeli ma luzy to czy też jest do wymiany.
u mnie to zarówno wałek zdawczy jak i ten automat to na złom sie nadaje ( stare oczywiscie ).gdy wymieniłem automat, wałek, tulejki i wodzik to niebo a ziemia. chyba najczęstszą przyczyną wyskakujących biegów w 125 jest właśnie wałek zdawczy oraz automat.inne części raczej rzadziej sie zuzywają.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendzior
Poziom 1
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Marszów
|
Wysłany: Pon 23:02, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wiem też po swoich składaniach silników że częste przyczyny wypadania pierwszych biegów są przyczyną źle założonej podkładki pod trybami...
ja bez schematu bawiłem się z tym 10 rozebrań silnika zanim złożyłem i przestały mi biegi wylatać;] (ps. ale wiecie, biegi wypadają podczas jazdy, to musiałem za każdym razem skłądać od podstaw i odpalać xD)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Wto 20:23, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wylatać - dobre, gratulacje
z tego co pamiętam to jest podkładka wytoczona na wałku głownym pomiędzy wałkiem zdawczym a kołem drugiego biegu, pomiędzy łozyskiem a wałkiem zdawczym oraz pod wodzikiem między karterem a wodzikiem. i w skrzyni jest tyle tego ( nie licząc np podkładek przy śrubkach automatu biegów jeżeli ktoś tam ma ).
więc nie wiem jakie masz kłopoty z tymi podkładkami :]
to kartery ładnie rozdymane już masz skoro ciągle rozbierałeś.napewno by mi sie nie chciało w kółko rozbierać tak silnika.remont sie robi raz a porządnie a nie takie babranie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 20:37, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Strasznie interesujący temat. A koledze "klosa" gratulujemy refleksu. Pierwszy post z problemem 30 Lip 2008, a mówisz że nic nie dało 10 Lut 2009.
Poczekamy pare miesięcy na odpowiedź czy porady się przydały, a póki co kończymy interesującą dyskusję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|