Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozik6666
Poziom 5
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:46, 09 Paź 2006 Temat postu: 2 bieg nie włącz asię |
|
|
witam wszystkich mam problem z silnikiem od wsk 125
włączam pierszy bieg jade chce włączyć 2 to nie moge bieg nie wchodzi czuje na nodze jak cośsie slizga tak jabby jedna zębatka o drugą ale nie wchodzi ale kiedy stoje i bez zadnej prędkości chce wbić bieg 2 to normalnie wchodzi
wiecie co to moze być ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 22:53, 09 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
remoncik skrzynki sie szykuje.... Mechanizmu włączającego( wodzika) , ewentualnie zmian kół zębatych drugiego biegu. Sprawdź dokładniei sprzęgła kłowe ob to głównie przez to nie trzyma biegu ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozik6666
Poziom 5
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:46, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
2 bieg nie włącza sie tylko podczas gdy silnik chodzi
a jak ma małe ogroty to uda mi sie jeszcze wbic 2 bieg
aha jak juz wbije 2 to ona mi nie spada tzn nie wybija sie i
jak jade chce wbic 2 to słysze takie trzeszczenie lekkie
czyli musze rozpołowic silnik ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtas182
Poziom 11
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z krainy deszczowców
|
Wysłany: Pią 16:46, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tak niestety czeka cię rozpołowienie silnika. najlepiej zmienic tryb drugiego biegu i krótki wałek w skrzyni biegów. Innym patentem jest odpowiednie "zeszlifowanie " frez na wałku tak aby wchodzący na niego tryb 2 biegu nie miał oporu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 20:15, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie masz wprawy, to szlifować wpustów ( sprzegieł kłowych) nie polecam... Musisz zachować kąt 5 st , ponadto pow przylegania sprzegła powinna wynosić ok 90% .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozik6666
Poziom 5
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:39, 15 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
siema juz wiem dlaczego sie nie włączał 2 bieg
skrzywiona była ta blaszka (foto)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 22:06, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Hhe no to widzisz... Jakiś niewprawny mechanior ... wygioł CI podstawę zmieniacza biegów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|