Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kevin.
Poziom 5
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Przyłubsko
|
Wysłany: Pon 22:44, 06 Lip 2009 Temat postu: 2 nie wchodzi na duzych obrotach |
|
|
mam problem ze 2 nie wchodzi na duzych obrotach jedynie na bardzo malych wejdzie natomiast z 3 w duł juz wejdzie 2 co moze byc wina tego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 23:23, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Powodem jest wrzucanie biegu na wysokich obrotach. Poducz się techniki wrzucania biegów..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kevin.
Poziom 5
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Przyłubsko
|
Wysłany: Pon 23:50, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ty mnie nie ucz bo ja juz nie jednym motorem jezdzilem chodzi o to ze jak wezme pelny na 1 i gaz calkiem zdejmuje i chce 2 to nie moge musi zejsc z obrotow do takich jak chodzi na biegu jałowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 1:38, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ja Cię uczę? Zapewne masz prawo jazdy i duże doświadczenie w jeździe jak i mechanice podstawowej, więc po co temat zakładać. Odpowiedziałem na pytanie. Skąd mam wiedzieć kim jesteś i jak jeździsz? Mogę mieć różne założenia nie uważasz? Co do problemu, podreguluj sprzęgło, może ciągnąć, tak było u mnie. Jeśli to nic nie da odezwij się znów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M21W2 dnia Wto 1:40, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 9:19, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym stawiał na zły olej w skrzyni. Może być za gęsty i skleja tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kevin.
Poziom 5
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Przyłubsko
|
Wysłany: Wto 12:34, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ale to by tylko 2 nie wchodzila jak by zle sprzeglo bylo wyregulowane albo zly olej to kazdy bieg by nie wchodzil:D
nie sadzicie ze by wszystkie biegi nie wchodzily prosze o odpowiedz pilnie potrzebuje rady!!
////// edytuj, albo dostaniesz swoje drugie i ostatnie ostrzeżenie na tym forum.
soldyy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beny851
Poziom 1
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 10:27, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Chciałbym się podpiąć do tematu. Mam ten sam problem. Rozebrałem silnik i nie mogę znaleźć przyczyny wyskakiwania 2 biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
urwis
Poziom 17
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 18:34, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
witam tez miałe problem że wyskakiwała mi 1 a 2 cięzko wchodziła.
dzisaj rozebrałem silnik i nic takiego nie ma oprócz luzu (podstawa zmieniacz biegów była polózowana i stawiam na to.)
bo tak to nic nie wykryłem innego.
no i przyznam się że jeżdziłem na gęstym oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 10:06, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź też zużycie zębów zmieniacza biegów, ten który odpowiada za zmianę biegów do góry z 1 na luz potem na dwójke, a ten z 3 na 2 jest może bardziej wytarty i lżej wchodzi.ale jak pisał przedmówca przyczyną może być też luźna podstawa zmieniacza biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slawekmz
Poziom 3
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Smolnica
|
Wysłany: Wto 21:00, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mi wyskakuje tylko 2 i niewiem czemu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slawekmz dnia Wto 21:01, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
slawekmz
Poziom 3
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Smolnica
|
Wysłany: Wto 21:04, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja myślę ze to wina zębatki bo silnik wrzuciłem do ogara i koło było za bardzo w lewo przykręcone a zębatka z silnika na tym cierpiała szarpało ją na lewo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 13:40, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jeśli silnik jest krzywo ustawiony względem tylnego koła to będą wyskakiwać biegi, bo łańcuch ciągnie zębatkę, która jest na wałku zdawczym pod nieodpowiednim kątem i wybija biegi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|