Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk125sport
Poziom 3
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Trześń
|
Wysłany: Śro 19:03, 09 Mar 2011 Temat postu: 2 wielki problem |
|
|
witam. Po złozeniu skrzyni w mojej wsk 1 i 3 chodza idealnie biegi lekko wchodza. z 2 dzieje sie cos dziwnego jak wbije to ciagnie ale czasami co pare sekund tak jakby na pół sekundy wyskoczyla i znowu była. bardzo prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 21:35, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak szarpie to możesz mieć wyłupany zabek w trybie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Czw 19:33, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolega dobrze mówi^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 19:53, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Może być jeszcze źle zdystansowana skrzynia,brak podkładek na wałku i obrobiło krawedź trybu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Czw 21:00, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Czw 20:15, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dyziek: zgadzam się z Tobą, bo jak by wykruszyło ząb to by non stop szarpało a nie tylko co jakiś czas, niekoniecznie musiało obrobić krawędź trybu (jest tam skrzynia z kołami stale zazębionymi, prędzej w wsk 175 gdzie zazębienie nie jest całkowite) ale na pewno skrzynia jest źle zdystansowana, ma luzy i przesuwa się a to w prawo i lewo.
Należy jak najszybciej rozebrać i naprawić bo się może popsuć jeszcze gorzej.
1.Ewentualnie uszkodzone/zużyte są tulejki wałka pośredniego które nie mają wystarczających rantów w efekcie czego wałek przesuwa się wzdłuż.
2.Wyrobione koła zębate drugiego biegu w miejscu współpracy ze sobą i wodzikiem.
Źle zdystansowana skrzynia: podkładka na wałku głównym między nim a wałkiem zdawczym, luz w tym miejscu spowoduje przemieszczenie wałka głównego w prawo i słabe zazębienie koła zębatego drugiego biegu z wielowypustem tegoż wałka, na "dwójce" przesuwa się po wałku głównym w prawo za pomocą koła z wałka pośredniego i wodzika (jest więc na końcu układu, luz jest tam też największy), jak będą wyrobione jeszcze elementy z punktów 1 i 2 to najpewniej to jest przyczyna całego zajścia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rino dnia Czw 20:35, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk125sport
Poziom 3
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Trześń
|
Wysłany: Czw 21:57, 10 Mar 2011 Temat postu: a |
|
|
skrzynia zdyntansowana nie ma tylko podkladki pomiedzy łozyskiem a walkiem zdawczym. musi byc
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Czw 23:29, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak jest jakikolwiek luz to musi być.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|