Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bafti
Poziom 4
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Osobnica
|
Wysłany: Wto 14:29, 17 Paź 2006 Temat postu: 3 Wyskakuje |
|
|
Witam. mam problem z moją maszyną czasami mi trójka wyskoczy co to możę być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Wto 19:21, 17 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej to ci sie "wyślizgały" ząbki-zapadki na wałku głównym między przedostatnią i ostatnią zebatką od strony wałka zdawczego... DOBRZE MÓWIĘ??
poowinny by pod kątem 5 st. aby zapinały bieg.. tymczasem kąt jest wypiłowany w odwrona strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 20:08, 17 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dobrze gadasz
ponadto posprawdzaj czy zmieniacz zbiegów nie jest odkrecony ( dwie śruby) , luz łozyska na wałku zdawczym ( tak samo czy e łożysko ne ma luzu wobudowie-karterze) . Jak ot wszystko spełnisz to musi być oki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panszybciutki
Poziom 1
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 23:21, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a gdzie jest dokładnie ten wałek zdawczy, i po której stronie miałby byc ten luz ? co musze odkrecic zeby to sprawdzic ? z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
joggi
Poziom 26
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 10:22, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Rozpołowić silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 16:46, 16 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Po prawej str silnika. Na wałku sdawczym mocuujesz przecież zębatke łąńcuchowa małą -> poźniej łańcuch do koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pon 20:18, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
MICHAŁ90 napisał: |
poowinny by pod kątem 5 st. aby zapinały bieg.. tymczasem kąt jest wypiłowany w odwrona strone |
które tryby powinny miec ten kąt 5 st?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 21:48, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Kły pod 5 st sa scinane wszytkie w wsk (chodzi o sprzęgła kłowe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
honda13
Poziom 9
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Nie 20:00, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a moze za wolno jedziesz i ci wyskakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel
Poziom 21
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 8:38, 19 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
popatrz na datę ostatniego posta !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lelek
Poziom 9
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 8:20, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam podobny problem tylko ze u mnie 3 nieche wskakiwac zbytnio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel
Poziom 21
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 9:40, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to też coś z kłami w kołach zębatych albo za duży luz na skrzydełku wodzika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 23:01, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
bierzesz kontówke i piłujesz je tak żeby sie dobrze zazębiały i miały dobry kont i będzie wszystko ok. Ja już tak 2 razy robiłem i super sie sprawuje. No chyba ze chcesz dać 20zł za jedno koło zebate i 25zł chyba za wałek zdawczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 23:36, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To nie jest takie hop siup , owszem dobty pomysł. ALe cza roche precyzji (uwagi0 przy tym , to po przylozeniu powinno 90% powirzchni kłow dolegać do siebie pod katem ~5 st.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Poziom 22
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 0:44, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie żadna szlifierka kontowa. Musi być szlifierka kontowa stacjonarna, z odpowiednia tarczą, nie róbcie tego ręcznie bo to pojeździ 2-5 tys km i zjeżdzą się te zęby. Jakby ktoś troszkę po-analizwał metki przy skrzyniach biegów, to były one produkowane w Optycznych Zakładach, a tam nie było szlifierki w ręce tylko tokarki, skrawarki i wszelkiego rodzaju obrabiargi. Więc nie cudujcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz17
Poziom 7
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Śro 20:19, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam taki problem wyskakuje mi trojka tylko w tedy kiedy dodam duzo gazu, na małych obrotach 3 ciagnie co moze byc tego przyczyna ? Co byscie sugerowali do wymiany ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 20:36, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
moze poczytasz????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz17
Poziom 7
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Śro 20:44, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
czytalem wiec co podkladka dac pod walek zdawczy ? czy co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Śro 20:46, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie podkładka tylko wymiana aparatu zmiany biegów + wałeka zdawczego. Wtedy problem z głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|