Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 19:49, 24 Lip 2012 Temat postu: Czy to może być przyczyną? |
|
|
Czy część na ramieniu zmieniacza (ta która podtrzymuje zębatkę) mająca spory luz, może być przyczyną wypadania pierwszego i trzeciego biegu?
(ta płytka metalu, nie wiem jak to się fachowo nazywa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 20:05, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To jest wodzik . Myslę że to może mieć wpływ o ile luz jest naprawdę duży .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 20:31, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Akurat miałem nadzieję, że to właśnie ty odpiszesz Tyranus tak, luz jest duży, a że dokładnie obejrzałem całą skrzynię biegów- tryby, części zmieniacza itp. to tylko ten wodzik był podejrzany. Dlatego mam do ciebie sprawkę Tyranus, ale to już na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 20:48, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale nie opieraj się tylko na zmieniaczu przyczyn wypadania biegów jest sporo i musisz zwrócić uwage na wiecej czynników . Zmieniacz to raczej ostatnia rzecz która moze to powodować i powiem że nie mam stu procentowej pewności że to może byc tego wina . Wiem że oglądałeś całą skrzynie ale popatrz jeszcze raz bo tam trzeba szukać na początku , może coś przeoczyłeś .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 21:09, 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale co na przykład? Zęby na trybach są jak nowe, w kwestii regulacyjnej podkładkami dystansowymi jest tak jak było za czasów gdy jeszcze wszystko było w porządku ze skrzynią. Tylko ten wodzik ma potężny luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 15:32, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zęby na trybach to najmniej istotna rzecz w twoim przypadku liczy się stan kłów , i tych wypustek ta wałkach oraz wewnatrz trybów czy nie są pozaokrąglane te kwadraciki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|