Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Czy to może być przyczyną?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 19:49, 24 Lip 2012    Temat postu: Czy to może być przyczyną?

Czy część na ramieniu zmieniacza (ta która podtrzymuje zębatkę) mająca spory luz, może być przyczyną wypadania pierwszego i trzeciego biegu?

(ta płytka metalu, nie wiem jak to się fachowo nazywa)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 20:05, 24 Lip 2012    Temat postu:

To jest wodzik . Myslę że to może mieć wpływ o ile luz jest naprawdę duży .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 20:31, 24 Lip 2012    Temat postu:

Akurat miałem nadzieję, że to właśnie ty odpiszesz Tyranus Very Happy tak, luz jest duży, a że dokładnie obejrzałem całą skrzynię biegów- tryby, części zmieniacza itp. to tylko ten wodzik był podejrzany. Dlatego mam do ciebie sprawkę Tyranus, ale to już na PW Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 20:48, 24 Lip 2012    Temat postu:

Ale nie opieraj się tylko na zmieniaczu przyczyn wypadania biegów jest sporo i musisz zwrócić uwage na wiecej czynników . Zmieniacz to raczej ostatnia rzecz która moze to powodować i powiem że nie mam stu procentowej pewności że to może byc tego wina . Wiem że oglądałeś całą skrzynie ale popatrz jeszcze raz bo tam trzeba szukać na początku , może coś przeoczyłeś .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 21:09, 24 Lip 2012    Temat postu:

Ale co na przykład? Zęby na trybach są jak nowe, w kwestii regulacyjnej podkładkami dystansowymi jest tak jak było za czasów gdy jeszcze wszystko było w porządku ze skrzynią. Tylko ten wodzik ma potężny luz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Śro 15:32, 25 Lip 2012    Temat postu:

Zęby na trybach to najmniej istotna rzecz w twoim przypadku liczy się stan kłów , i tych wypustek ta wałkach oraz wewnatrz trybów czy nie są pozaokrąglane te kwadraciki .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin