Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 22:18, 26 Lip 2011 Temat postu: dziwna sprawa. blokuje po przechyleniu |
|
|
witam:) mam taki problem i zabardzo nie potrafię dojść do tego co jest przyczyną. Mianowicie gdy pcham motor na luzie na wyłączonym silniku to cos "klupie" w silniku a gdy przechylę mocniej w lewą stronę i dalej powolutku pcham to momentami zazębia i blokuje koło(tak jakby bieg się wrzucał). mam podejrzenia co do kosza sprzęgłowego czy czasem nie trze o dekiel. dodam jeszcze że sprzęgło tez nie do końca prawidłowo funkcjonuje,i że silnik świezo poskładany . Proszę o porady....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel2812 dnia Wto 22:34, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 22:54, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A jak tam się mają łożyska tylnego koła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Wto 23:03, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy wałek zdawczy ma luz wzdłużny, jak tak to możliwe że brak podkładek dystansujących w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lysy
Poziom 29
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 1:16, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
może źle cos poskladane a biegi dobrze Ci wchodza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 16:34, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
łożyska raczej nie, bo niedawno mialem inny silnik to śmigało mimo iż mają już luzy.motor jezdzi biegi wchodzą nic nie wyskakuje. jak składałem silnik to pamietam ze byla ta podkladka przy wałku zdawczym, byc moze wyleciała przy skladani:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:11, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ale jak mozna dokladnie sprawdzić ten luz wzdłużny na wałku?? pociągnąć za zębatkę zdawczą?? moja nie ma już nakrętki, jest zaspawana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Śro 20:55, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No spróbuj zębatką zdawczą ruszyć przód tył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlo
Poziom 23
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Śro 22:12, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wałek będzie maił luz to od razu wyczujesz.U mnie minimalny ale jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 9:52, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jest luz, mniej wiecej 2-3 mm. czyli wymienić wałek zdawczy, czy mozna jeszcze jakos pokombinowac???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Czw 12:03, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz wymienić tulejke walka zdawczego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 18:09, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
bo ja mam zębatke zaspawaną czyli musze rozwalic te spawy i pozniej odkręcic tą trójkątną blaszke ze zewnętrznej strony i tam jest ta tuleja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Czw 19:05, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Albo rozpolowic silnik . Tulejka jest wewnątrz walka zdawczego .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tyranus1 dnia Czw 19:07, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 23:36, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ale tulejka nie decyduje w zasadzie tak bardzo o luzie wzdłużnym wałka,prędzej bym obwiniał podkładki dystansowe na wałkach w skrzyni lub brak podkładki pomiedzy walkiem a zebatka zdawcza(wewnatrz karteru).Najlepiej gdybys rozpolowil silnik i wymienil panewki skrzyni przy okazji dystansowania skrzyni podkładkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 10:49, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
gdy kupilem ten silnik to wyskakiwala 3, okazało się ze kartery były nie do pary. załatwiłem sobie gołe kartery, z tym że był tam na stałe wałek zdawczy zaspawany i nie było panewek. znalazłem jeszcze u mnie jakies używane panewki więc je tam zaaplikowałem i przełożyłem poprostu wszystkie częsci. zastanawiam się czy nie rozciąć kątówką zębatki i nie wywalic tego wałka zdawczego i dać inny ale czy to co da...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2812
Poziom 14
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:58, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
problem już rozwiązany:D walek zdawczy okazał się ok. przyczyną byla ta blaszka która przy poszczególnym biegu urzymuje jeden tryb we swojej pozycji, byla poprostu tak wyklekotana że po przechyleniu tryb sie zazębiał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|