Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:35, 26 Mar 2010 Temat postu: jedynka nie wchodzi (wyskakuje) |
|
|
Witam
W tamtym sezonie mialem problem ze skrzynia bowiem nie wchodzila jedynka tzn. jezeli przytrzymalo sie stopke o dbiegow w dole tak jakby na jedynce to kolo sie krecilo nawet przy wcisnietym sprzegle, ale jak sie puscilo stopke zmiany biegow to dalej byl luz. bieg 2i3 byl narmalnie.
Czego to moze byc wina czy skrzynia byla zle zlozona czy moze byc wina w czyms innym?
Czy moze byc wina tego zmieniacza biegow tego co chodzi na kulce takiej bo on ma male opory przy jego poruszaniu teraz mam rozebrana skrzynie i tak jakby to lekko sie przycina
Dzisiaj zabralem sie za wske i mam takie pytanie:
Czy ten mechanizm do zmiany biegow na kulce powinien chodzic lekko, tak srednio czy wogole ciezko?? Bo mam kulke 6mm i nie wiem czy nie jest za duza...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 1www71 dnia Pią 17:53, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mariusz2099
Poziom 21
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pią 21:00, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja stawiam na zle zlozoną skrzynie biegów odwrotnie wsadziłes zebatke....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:16, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a ten mechanizm na kulce powinien chodzic raczej lekko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz2099
Poziom 21
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Sob 21:35, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nasmaruj go to bedzie chodzic lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 1:02, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
temat do zamkniecia zlozylem wske dzisiaj nie jest to wcale taka trudna sprawa wiecej czasu schodzi na silikonowanie niz na skladanie czesci.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek031
Poziom 6
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:49, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A ty to co nie wierzący jesteś że w niedziele składasz WSK
Żart
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarek031 dnia Nie 18:50, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:13, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
HAHAHAHA dobre wogole nie umyslnie napisalem;d
Skladalem w sobote dzisiaj tylko raz regulacja byla i wymiana swiec;p
Ale jak narazie to same problemy;d Jest to moja pierwsza wska i ciagle cos sie dzieje najpierw pekla spinka w lanuchu pozniej sie zaplon przestawil iskra zniknela a na koniec cos w iskrowniku sie odkrecilo i sruba troche mnie wystraszyla bo tarla o pokrywe:D
A wie ktos moze dlaczego zniknela iskra? nowa swieca znaczy kupiona w tamtym sezonie i motor chodzil na niej w sumie moze z 30min i wczoraj kolo 3godzin mam zbyt bogata mieszanke bo czarna jest czy to moze byc przyczyna? Jutro kolega mi ustawi ja dobrze zeby bylo wszystko git;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek031
Poziom 6
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:37, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź przerwę . Ma być między 0,2-0,4 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:53, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
z tymi regulacjami jakos sobie poradze
Mam tylko pytanie czy swieca moze sie zepsuc od zlej mieszanki bo mam czarna swiece i niby nowa swieca a sie zepsula..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz2099
Poziom 21
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pon 20:02, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
przedmuchaj ją powietrzem... zeby nie była czarna
jesli masz za bogata mieszanke to zła regulacja gaznika albo zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:18, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dobra sprobuje.
a jesli chodzi o zaplon to od przerwy tez moze byc ze czarna swieca bedzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz2099
Poziom 21
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 13:46, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jak masz zła przerwe to nie zapalisz... zobacz na gaznik i zapłon moze masz za puzny
jesli problem bedzie występował nadal to simer ci od strony sprzęgła poszedł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariusz2099 dnia Wto 13:47, 30 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 7:02, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a co to moze byc jezeli cos brzeczy (dzwoni) w silniku?? silnik mial moc itd. ale ten dzwiek jest beznadziejny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz2099
Poziom 21
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Śro 14:48, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
gdzie ci to stuka moze byc tak ze ci sie silnik zaciera albo moze ci sie sprzęgło odkręciło i trze o dekiel nikt nie jest jasnowidzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1www71
Poziom 10
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:57, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wal jest po regeneracji nie ma nawet 0.01milimetra luzu a sprzeglo gdyby sie odkrecilo to raczej by go nie bylo a jest... Czy do tego dzwieku moze sie przyczynic puszczajacy simmering bo chyba mi puscil...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki311
Poziom 17
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Wto 15:17, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
i co rozwiązałeś problem bo temat się tak szybko skończył. jakby ci poszedł zimering to będziesz miał bardzo gęsty biały dym i tak będzie śmierdziało olejem przekładniowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 21:36, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Powodzenia kolego jak nie masz na wale nawet 0,01mm luzu wał musi mieć minimalny luz,inaczej by się zatarł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil788
Poziom 2
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Daleko...
|
Wysłany: Wto 10:45, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak coś dzwoni to może to być tulejka korbowodu, tam gdzie wchodzi sworzeń od tłoka, niedawna ją nawet wymieniałem bo dzwoniło. Dalej dzwoni ale to w korbowodzie są luzy, muszę się za to zabrać
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|