Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Kilka pytań oraz porad.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:17, 11 Lut 2014    Temat postu: Kilka pytań oraz porad.

Witam. Tryby są w takim oto położeniu, powiedzcie mi ustawiłem cały ten mechanizm na 2 rowku (czyli taki 1 długa przerwa i ten ww. drugi). Powiedzcie mi czy jest to dobrze złożone? Na następnym zdjęciu jest taka tulejka na zębatce - czy ona tam być powinna? W ten karter wchodzi tylko simmering? Bo z drugiej strony wchodzą dwa łożyska tulejka dystansująca i simmering.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 22:56, 11 Lut 2014    Temat postu:

Tak, na wałku zdawczym jest simmering, tylko kurde... coś ty tu pokręciłeś. Wygląda jakbyś zębatkę zdawczą miał na wałku pośrednim... ale może coś mi się przywidziało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:00, 12 Lut 2014    Temat postu:

Chyba Ci się przewidziało. A ten zmieniacz może tak być? Mam namyśli to położenie zębów i drugi rowek w zmieniaczu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 13:21, 12 Lut 2014    Temat postu:

Nie ma to większego znaczenia w jakim położeniu zmieniacz ustawisz- czy na 1ce, 2ce, 3ce, luzie, bez znaczenia, bylebyś prawidłowo złożył koła zębate i solidnie skręcił cały zmieniacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 21:31, 12 Lut 2014    Temat postu:

Tej tulejki widocznej na zdjeciu nie powinno tam być,skrzynie bez znaczenia na jakim biegu poskładasz o ile jest dobrze złożona,no i z istotnych rzeczy zebatka pierwszego biegu (najwieksza w skrzyni) musi byc skierowana plaska powierzchnia do klow drugiego trybu i pusta do karteru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:50, 13 Lut 2014    Temat postu:

No mam tak skierowaną, że tryby II biegu w nią wchodzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:53, 13 Lut 2014    Temat postu:

Jeszcze jedno i chyba ostatnie pytanko. Macie może rysunek gdzie powinny być wsadzone kulki w mechanizmie sprzęgła? Pokupowałem nowe części ślimak regulator sprężyna, szpilka, to co się wkłada w kosz sprzęgła i facet w hurtowni coś powiedział że nie mają jakichś kulek. Ja jak to ja zapędzony nie zwróciłem uwagi. A jeszcze jedno, przed zębatką zdawczą powinna być tulejka prawda?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez korzen510 dnia Czw 21:30, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Czw 22:28, 13 Lut 2014    Temat postu:

Jedna kulka idzie w środek ślimaka a druga pomiedzy krótki a długi popychacz,tryb zdawczy wchodzi w łozysko i za łożyskiem powinna byc tulejka która współpracuje z simeringiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:35, 14 Lut 2014    Temat postu:

No to tyle. Dziękuję wam że pomogliście mi poskładać mój piękny egzemplarz silnika. Rok 77 cylinder orgyginał tłok nominalny też orgyginał. Pozdrawiam wszystkich wskowiczów.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzen510
Poziom 5



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:48, 17 Lut 2014    Temat postu:

Jednak nie koniec. Nie mam iskry. Była przed demontażem teraz już nie ma pomimo tego że z barddzo ostrożnie zdemontowywyałem iskrownik. Jakieś recepty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Sob 14:43, 22 Lut 2014    Temat postu:

Popełniłeś jakiś błąd, być może coś źle podłączyłeś, ale co ja już jasnowidzem nie jestem. Musisz wszystko jeszcze raz ze schematem podłączyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Skrzynia biegów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin