Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piorun
Poziom 6
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:42, 09 Lis 2011 Temat postu: Koło zębate pośrednie i łańcuszek sprzęgłowy |
|
|
Robię kapitalny remont silnika WSK 125 i okazało się że koło pośrednie ma wywalony jeden ząb więc kupiłem w sklepie agmot nowe i okazało się że zęby wyfrezowane są z naddatkiem i koło nie chce się obracać z kołem wałka zdawczego bo nie ma w ogóle luzu pomiędzy kołami zębatymi .
Macie jakiś pomysł z czego podebrać łańcuszek sprzęgłowy bo stary ma przejechane kilkanaście tysięcy jak nie lepiej i ma spory luz a ten a agmot-u chociaż nowy ma taki sam luz jak ten stary .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 21:21, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety łańcuszek sprzęglowy z agmotu to nie wypal . Polecam japońskie w takim czerwonym pudełku . Widziałem kiedyś go na allegro . Cena jakieś 22 zł .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Poziom 6
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:13, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Który łańcuszek sprzęgłowy jest waszym zdaniem najlepszy ?
Okinoi - japan tchnology (taki w czerwonym pudełku)
Czeski favorit
ze sklepu Skuter Dębica
Czy może macie jakiś patent z innego motoru czy auta ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Czw 21:24, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście polecam ten pierwszy w czerwonym pudełku zawsze go stosuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maro605
Poziom 13
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: woj. mazowieckie
|
Wysłany: Pią 11:19, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ten Okinoi to oryginalny Japończyk czy Chińczyk w japońskiej technologii?
Czy ktoś poleci jakiś łańcuszek z całkowitym przekonaniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
boszax
Poziom 13
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:13, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie kupuj żadnego rzemiosła. Ja tam polecam oryginalne ze starych zapasów. Może nie są cudem techniki ale są lepsze niż te klepane na imadle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boszax dnia Pią 15:14, 18 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Poziom 6
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:42, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Co do łańcuszków to ciężko znaleźć oryginalne nie używane, a jak się trafią w jakieś leżaki magazynowe to cena powala . Spróbuje tego japońca może akurat.
Na jednym forum czytałem że goście przerabiają od MZT-ki 150 na dwurzędowy wraz z zębatkami tylko trzeba łańcuszek skrócić ,ale nic nie piszą na temat stożka w małym kole zębatym czy jest taki sam jak ma wał WSK125 . Ale to już ostateczność gdyż bardzo nie lubię odbiegania od oryginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maro605
Poziom 13
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: woj. mazowieckie
|
Wysłany: Sob 18:53, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Łańcuszek jakiego szukam to współczesny zamiennik, ma być trwały i nie zwisać od razu po założeniu. W tym przypadku nie zależy mi na oryginale.
Ktoś poleci coś???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro605 dnia Sob 19:25, 19 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Nie 0:41, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Od mz etz 150 nawet jak by dopasował zestaw z kołami (mocowania? przełożenie? ilość miejsca?) to on dużo trwalszy nie będzie, tam dość szybko także siada.
Z kolegą Dyziek obmyśliliśmy do SO1 wstawić całe kompletne sprzęgło z łańcuszkiem i skrzynią od W2, jedyny poważniejszy problem to konieczna obróbka karterów oraz wykonanie nowej pokrywy sprzęgła.
Dyziek, wymyśliłem nowy patent, do tego pieca założyć gar od mińska, powinien pasować, a mocy przybędzie więcej niż obróbka oryginału, no i otwór pod gaźnik ma większy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rino dnia Nie 0:44, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorun
Poziom 6
Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:44, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na razie kupuje ten japoński zobaczę co z tego będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arek Kowalik
Poziom 14
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Planta
|
Wysłany: Czw 22:24, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jak nic nie znajdziesz to policz ile ma ogniwek i jedż na składnicę oni Ci dobiorą wszystko i bedzie lepszy niz te chińskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 22:32, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Rino-na pomysł z garem od mińska własnie też niedawno wpadłem,jest nawet kilak jeżdżących tego typu konstrukcji,pomijaąc dużo większą moc juz na starcie-aluminiowy cylinder daje większe możliwości obróbki niz żeliwo,charakterystyczny króciec ssący i wyciete żeberka dają nadzieje na założenie memebrany...a nie wiem nawet(bo nie miałem w ręce jeszcze takiego cylindra) czy nie dało by się go obrobić do wersji kartingowej i dorobić dodatkowe płuki do kompletu Do tego szerszy dolot pozwoliłby załozyć gaźnik nawet od Etki lub TSki
Widzę,że trzeba coś ponownie zacząć kombinować...obecny projekt wyssał ze mnie resztki sił i gotówki-w ramach odpoczynku trzeba się w zimie zabrac za coś lżejszego-no i projekt Rekord jest dobra opcją
Rino-widziałeś jak zasuwa motorek chłopaków z Polmotu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Czw 22:40, 01 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Czw 23:47, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Szkoda że maja tak głośny tłumik, a raczej jego brak, bo po dźwięku nic nie idzie ocenić.
Jakiś lepszy filmik by się przydał, np zza kierownicy, by móc porównać z innymi moto, takowy przesyłam ci na maila, moja była mz etz 150.
Jak zamontujesz skrzynie z czwórki+cylek mińsk to tylko smród będą wąchać.
Mnie dziwi głowica własnej produkcji, jakby z innego moto nie mogli dopasować, ja mam od silnika derbi chłodzonego wodą, głowica właściwa z przykrywką, pasuje na rozstaw szpilek, mam szalony plan zamontowania chłodzenia wodą do kosiarki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|