|
WSK POLSKIE Motocykle WSK |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xadrian
Poziom 2
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:18, 05 Cze 2012 Temat postu: Problem ze 3 biegiem po wymianie linki od sprzęgła i oleju |
|
|
Jako, że jest to mój pierwszy post na forum - witam wszystkich.
Wiem iż jest parę podobnych wątków, ale nie chcę komuś robić bałaganu w jego temacie.
A więc mam problem tego typu, iż nie raz wyskakuje mi 3 bieg (WSK 125), zaczęło się to dziać po tym jak wymieniłem linkę od sprzęgła oraz olej - wcześniej wszystko było ok, a tu po tych wymianach taki problem :/ Dodam że jak trzymam 3 bieg to motor jedzie i bieg nie wyskakuje, dodatkowo sprzęgło bardzo ciężko chodzi, znaczy się po założeniu linki niby chodziło ok ale z czasem zaczęło coraz ciężej.. - prosił bym o jakieś rady z czym to może być związane i jak sobie z tym poradzić. Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Myszkowa, Częstochowy, co mógł by to ogarnąć, bo jak przeczytałem kilka tutoriali odnośnie rozpoławiania silnika to ciężko to widzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xadrian dnia Wto 13:23, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Wto 18:55, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Co do sprzęgła to chyba nie masz kulki pomiędzy wodzikami lub w ślimaku, warto też sprawdzić linkę czy gdzieś się nie zagięła ( na odkręconej pokrywie prawej to sprawdzisz - jak wtedy chodzi lekko to przyczyna tkwi w popychaczu lub złej regulacji)
Silnik był rozbierany niedawno czy też nagle zaczął ten bieg wyskakiwać (nie po złożeniu silnika) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 21:29, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Napisal przeciez, ze nie rozpolawial, bo sie nie chce w to bawic. Sprzeglo chodzi mu ciezko, a nie nie ma go w ogole, wiec srut musi byc. Kwestia ciezkiego chodzenia sprzegla jest zla regulacja na slimaku lub zacieranie sie linki gdzies w pancerzu. Zapusc do linki pare kropel oleju. Jesli silnika nie rozpolawiales to po prostu tak sie trafilo, ze trojka zaczela wyskakiwac, skonczyl sie po prostu jej zywot juz. Jaki wlales olej? Sruty musza byc, bo gdzie by sie podzialy. Na zdjetym deklu prawym sprzeglo zawsze bedzie lekko chodzic nawet wtedy gdy sie bedzie zacierac, w sprzegle stawiaja opor przede wszystkim sprezyny sprzegla a co za tym idzie takze jego regulacja, takze zastanow sie Tiesci co piszesz.
PS. Sorka, ze pisze bez polskich znakow, ale jestem za granica.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez philzaw dnia Wto 21:35, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Wto 22:18, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie dużo osób ma problem ze sprzęgłem, bo nie ma tych śrutów i sam też nie wiem co oni z nimi robią. Poza tym napisałem przecież, że może to być wina złej regulacji sprzęgła i że linka również może być tego powodem . Co do rozpoławiania to równie dobrze może to być WSK kupiona gdzieś także nie ma pewności czy jest po złożeniu czy też nie więc nie rozumiem czemu na mnie najeżdżasz.
Peace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 23:33, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko Tiesci ja nie najezdzam, ja tylko poprawiam. Chodzi mi tylko o to, ze jakby nie mial srutow to by nie mial sprzegla wcale, a jemu chodzi ciezko i tez tak jak wczesniej napisalem to to, ze nawet jakby mu sie zacierala linka to i tak by az tak ciezko nie chodzila tylko troszeczke ciezej. Najwiekszy opor daja sprezyny dociskowe sprzegla. Tak jak napisales, ze duzo osob ma problem ze sprzeglem jak nie ma srutow, to wtedy po prostu tego sprzegla nie ma, a xadrian jak wynika z jego wypowiedzi ma sprzeglo, tylko mu ciezko chodzi, i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xadrian
Poziom 2
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:50, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie Troszkę nie miałem czasu ostatnio aby wbić na forum, ale postanowiłem się przyjrzeć bliżej problemowi i rozpołowiłem ten silnik W sumie jedyne co zauważyłem w środku to że simering był rozwalony i tulejka jak by już zużyta oraz dla spokoju kupiłem jeszcze łożysko. Kulka ze sprężyną są na swoim miejscu więc nic nie wypadło. Części jeszcze nie zakładałem i dzisiaj mam zamiar się tym zająć i powalczyć z tą linką od sprzęgła i regulacją.. Olej jaki wlałem to Hipol (nie pamiętam jakie oznaczenie i musiał bym sprawdzić)
BTW: jest jakiś patent jak poprawnie wyregulować tą linkę ? Obecnie miałem tak, że sprzęgło brało mi przy samym końcu a nie zaraz na początku..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xadrian dnia Śro 15:18, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|