Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Poziom 2
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:16, 14 Lip 2006 Temat postu: Problem ze skrzynia a dokładniej z drugim biegiem |
|
|
Witam panów mam problem ze skrzynka a dokładniej z drugim biegiem! Wszystko ładnie wchodzi, 1 ruszam 2 przeciagam motor i co sie dzieje? Przy wyszych obrotach drugi bieg poprostu zeskakuje na luz! Co to waszym zdaniem moze byc? prosze o pomoc pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zender2006
Poziom 6
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 16:36, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wymień trybik od drugiego biegu bo ma wyslizgane kły ,miałem to samo w WSK 175 ale ja zrobiłem inaczej ,wziołem ten trybik w imadło i "zregenerowałem" szlifierka kły tzn. spiłowałem zeby nie wyskakiwały... mósisz to zrobić dokładnie zeby wszystkie chwytały równo (ja to zrobiłem na "oko") dałem terz podkładke na wałku od strony łożska kulkowego ,dałem ja dlatego ze w skrzyni było zbyt durzo luzu i przez to sie pier... skrzynia.
Po moich przeróbkach przejechalem juz z 300km i zadnych problemow nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wojtas182
Poziom 11
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z krainy deszczowców
|
Wysłany: Pią 17:24, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Można również zeszlifować nieco frezy krótkiego wałka po którym chodzi ów trybik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lord kry5
Poziom 11
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: chełm
|
Wysłany: Sob 13:58, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
u mnie na 2 na wyższych obrotach zaczyna wyć. a u znajomego co ma cz175 to na trujce tak ma. bo na wsk 3 najczesciej na 2 sie jezdzi i bieg sie urobil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 22:10, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zadne zeszlifowanie wałka nie wchodiz w gre !!.
Poprostu mozesz mieć wyrobione kły (bieg nie trzyma) , ewentualnie luzy ma cały mechanizm włączający- widełki, wodzik , kulka blokująca (śrut) ......A moze masz i poluzowanaśruby (2 szt) przyklrecajace mechanizm ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Poziom 2
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:53, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
WSK THE BEST narazie nie chce jej rozbierac bo chodzi jeszcze jak fabryka ustawiła!! a na tej dwojce da sie jeszcze jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Nie 0:49, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zrób od razu bo od tego może się za przeproszeniem zjebać dużo innych rzeczy w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |