Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 2:01, 13 Mar 2008 Temat postu: wałek główny wchodzi i wychodzi do środka silnika |
|
|
Pomijając to że łożysko za koszem sprzęgłowym wchodzi mi ręką w karter to jak chwyce za kosz skrzęgłowy i będe nim ruszał do środka silnika i na zewnątrz to widze ze razem z koszem chodzi wałek główny ok 2-3 mm to normalne? Za tym łożyskiem co jest za koszem czyli między tym łożyskiem a tym trybem co jest na wałku głównym nie powinno być jakiejś podkładki dystansowej żeby ten wałek tak nie chodził?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Czw 10:03, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam 2 podkładki dystansowe na wałku głównym... one były zakładane indywidualnie do każdego silnika, bo każdy ma inne luzy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 17:10, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Za łozyskiem nic nie ma . Jest na stale pierszy segment wałka wspołpracujący z jedynka kola pośredniego... Ja bym radizl wziośc zregenerowac te gniazdo , aby łozysko w akrter wchodzilo jak nalezy i wałek w łozysko na wcisk( ew. inny wałek) .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 0:22, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ee tam skrzynia elegancko chodzi tylko ostatnio trójka wypada pod obciążeniem ale musze tryb podpiłować pod dobrym kątem tylko mam problem ze sprzęgłem od lat ale zainwestuje 90zł w całe sprzęgło nowe i zobaczy sie wtedy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|