Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dj Yaro
Poziom 6
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:02, 20 Maj 2008 Temat postu: WSK 125 2 bieg |
|
|
Witam , jestem nowy ale myślę że przyjmiecie mnie z otwartymi rękoma , chodzi mi o 2 bieg w mojej wsk . Więc moja historia zaczęła się od tego żę kupiłem rozklekotaną wsk , kupiłem 2 silnik od kolegi i zacząłem przekładać , przełożyłem całą skrzynie od kumpla bo była mniej wyrobiona, automat od biegów z dwóch zrobiłem jeden i założyłem , oraz kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe i łańcuszek sprzęgłowy , wszystko łanie pięknie odpaliłem i trochę na nie jeździłem , po pewnym czasie zaczęła mi wyskakiwać 2 normalnie wchodziła na mniejszych obrotach jechał tylko jak się dodawało gazu to po chwila wyskakiwała , jak zmieniałem bieg z 1 na 2 i trzymałem 2 to do polowy gazu jeszcze normalnie było , ale już czułem ze bieg ucieka mi pod nogami na dól, przy wyższych obrotach szarpie i sama po chili wyskoczy , 1 i 3 chodzi bez problemu , nie wiem co jest może ktoś pomoże ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawel
Poziom 21
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:05, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a więc tutaj trzeba zgadywać ale silnik i tak musisz na pół.
-luźny motylek wodzika
-uszkodzone zęby wałkow skrzyni
-uszkodzone zęby trybów przesuwnych skrzyni
-luźna spręźyna zmieniacza biegów lub wyrobione nacięcia na tym "grzebieniu"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dj Yaro
Poziom 6
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:23, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie dziś będziemy coś kombinować , najwyżej się jeszcze odezwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 14:59, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
hhe je mysle ze to podklatki dystansowej nie wlozyles do skrzyni ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dj Yaro
Poziom 6
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:19, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to ta podkładka co jest przy zębatce co wychodzi z silnika w środku ?? bo właśnie silnik rozebrałem ,trochę luzów jest na skrzyni kupuje łożyska nowe i już powinien być git razem z tą podkładką wsadzoną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Czw 10:20, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
acha to fajnie ;p czylli powino byc git pamietaj aby pozagina zabepieczenia na sróby od aparatu zmiany biegu!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Czw 13:48, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja w swoim silniku nie mam takich blach do zaginania
jak narazie śruby nawet sie nie luzowały
skolei w silniku od WFM mam takie blaszki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Czw 15:59, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
one są dla pewnosci jak w koszu sprazeglowym ;] ja tam zagne i gites ;p wole nie ryzykowac;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pią 10:46, 23 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no ja wiem
ja się zdziwiłem gdy teraz u siebie rozkręcałem silnik że te śruby tak ciężko siedzą, a nie mam tych blaszek
mam nadzieje że teraz też będą dobrze siedzieć
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|