Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1angel
Poziom 18
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Nie 15:16, 16 Lip 2006 Temat postu: ZA DUŻO PALIWA???, Skrzynia-Pytania.. |
|
|
czesc mam problem z wsk jest dopiero co po kapitalnym remoncie no i mam problem z paliwem otuż jak odkręce kranik to paliwo leci tak szybko że wycieka aż filtrem powietrza a w czasie jazdey mam całe zażygane kolanko no i jeszcze jedno nie wiem co jest tego przyczyną ale jak jade na 3-cim biegu to czuje takie szarpnięcia czy to może być wina że za dużo paliwa dochodzi do cylindra itp. na którym rowku powinna być zapinka igilcy HELP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sproky
Poziom 5
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 17:42, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Maz zle wyregulowany gaźnik lub zatkany lub przedziurawiony pływak paliwowy. Proponuje rozkręcic gaźnik i dokładnie wyczyścić, wyregolowac i ewentualnie zmienić pływak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Nie 20:40, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to tyczy sie zlego poziomu paliwa w komorze plywakowej, poprostu jak pisal kolega wyzej masz uszkodzony plywak, ale lepiej przed kupnem nowego sprawdz inne rzeczy jak dysze, iglice, itd, no i wyreguluj na nowo na nagrzanym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Nie 20:44, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | to czuje takie szarpnięcia |
możliwe ze masz już zuzyty łańcuszek sprzęgłowy
Cytat: | otuż jak odkręce kranik to paliwo leci tak szybko że wycieka aż filtrem powietrza |
jak już kolega wspomniał możesz mieć przedziurawiny pływak.. lub poprostu (zależy jaki masz gaźnik) możesz mieć zepsuty zaworek... w starszych iglica zamykała -> poprostu jest tam nieszczelne ale bez rozbierania można sobie "prorokować"
Cytat: | na którym rowku powinna być zapinka igilcy |
kwestia regulacji.. na to nie ma regułki
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1angel
Poziom 18
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Nie 21:22, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dzięki a jeszcz mam pytanie co do tego szarpania na trójce jak jade to są takie dośc odczuwalne szarpnięcia jakbym wciskał sprzęgło i puszczał jaka może być tego przyczyna bo jest to dość uciążliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 23:48, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli wykluczysz łąńcuszek sprzegłowy ot moze być winna i skrzynia biegów. Szczególnie wałek zdawczy ( ten najkródszy w skrzyni) ........mogłeś mieć defekt włąśnie tego wałka , lub np. nie dałes podkładki , lub łożysko tego wałka się przesuwa w obudowie ( karterze) .
Cytat: | na którym rowku powinna być zapinka igilcy |
Na docieraniu jest wyżej ( bogatrza mieszanka) , eksploatacja niżej . Tylko za kazdym razem zmieniasz położenie tylko o jeden rowek
pozdro 4 all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1angel
Poziom 18
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Pon 8:59, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o wałek zdawczy to zakładałem nowy ale sprawdze czy ma luzy a jeśli chodzi o łańcuszek to mam zużyty ale czy w tym wypadku przeskakiwała by tylko trójka???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
1angel
Poziom 18
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Pon 10:20, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zdjąłem zębatke i sprawdziłem czy wałek zdawczy ma luz wsuwa i wysuwa się on na ok. 0,5 cm łożysko kupowałem nowe a jeśli chodzi o to to czy musze rozpoławiać silnik i włożyć tą wyprofilowaną podkładke czy mógłbym zaspawać zębatke na wałku zdawczym
w jakiej pozycji powinien być ten wałek zdawczy bardziej wsunięty czy wysunięty z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 11:39, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
1angel napisał: | jeśli chodzi o wałek zdawczy to zakładałem nowy ale sprawdze czy ma luzy a jeśli chodzi o łańcuszek to mam zużyty ale czy w tym wypadku przeskakiwała by tylko trójka??? |
Właśnie nie tylko trójka ........ Te szrpanie by było silniejsze podczas ruszania i każdej zmiany biegu. A jesli jedziesz na 3 i dosc płynnie trzymasz gaz i przeskakuje to nie bedzie tego wina... Masz komplikacje z wałkiem zdawczym ...........
Cytat: | musze rozpoławiać silnik i włożyć tą wyprofilowaną podkładke czy mógłbym zaspawać zębatke na wałku zdawczym
w jakiej pozycji powinien być ten wałek zdawczy bardziej wsunięty czy wysunięty z góry dzięki za pomoc
|
TZn , że tej podkładki nie załozyłeś
zębatkę mozna przyspawać tylko na dojazd do remontu ...... w silniku po remoncie jst to niedopuszczalne, bedzie ci potem ciekł olej zpod niej , a mocowanie i tak jest na kródki czas , ponieważ szybko ulega zmęczeniu ....
Cytat: | zy wałek zdawczy ma luz wsuwa i wysuwa się on na ok. 0,5 cm łożysko kupowałem nowe |
Ten wałek nie może sie przesuwac .... Bo własnie ci sie przesuwa i wtedy wyskakuje trzeci bieg. Wałek muis byc sztywno w karterze i dociśniety do tej profilowanej podkladki która jest pomiedzy nim a wałkiem głównym ...
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 11:42, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jezeli ten walek ma luz, ze sie wsuwa i wysuwa, to mozliwe ze nie ma wlozonej tej specjalnie wyprofilowanej podkladki pod ten walek i dlatego ma luz, ale zeby to sprawdzic, to musisz niestety sie troche pobawic irozpolowic silnik, a tak wogole to ten walek powicien sie trzymac sztywno w lozysku, a nie ze go reka przesowasz, moze lozyska skrzyni sa juz wyrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 11:46, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dokladnie jak pisałem wyzej , nie moze mieć luzu ani między wałkiem a łożyskiem , ani miedzy tuleją zew, łożyska a obudową karterem .........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 12:02, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
sorki mundy za napisalem podobnie, bo jak tworzylem swoj tekst to twoj sie jeszcze u mnie nie pojawil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sproky
Poziom 5
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 12:31, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie prawda, aby założyć podkładke pod wałek zdawczy nie potzrebne jest rozpoławianie silnika. Wystrczy odkręcić tą blaszke przykręconą na trzy śrubki koło zębatki ( nie wiem jak sie fachowo nazywa) i wyciągnąć wałek zdawczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:27, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
co ty pleciesz !!!
przeciez walek zdawczy jak inne czesci skrzyni biegow wyciagaja sie do srodka!!!
ta klapka na trzy srubki to tylko do simerringu jest i tulejki uszczelniajacej,
nie wiem jak to robisz, bo przeciez tam jest lozysko i przez nie nie da sie wyciagnac tego walka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radvarin dnia Pon 13:41, 17 Lip 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:31, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nam nie chodzi o ta cienka i o duzej srwdnicy podkladke, , , tylko o taka mala, z jednej strony odpowiednio wyprofilowana.. znajdujaca sie wewnatrz skrzyni biegow jest zaznaczona na czerwono na zdjeciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|