Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:15, 31 Maj 2006 Temat postu: zebatka 1 i 2 biegu. |
|
|
nie wiem jak to jest , ale czy zebatka jedynki i dwojki (to ta na dolnym walku przy zebatce na lancuch) powinna tam chodzic po walku lekko czy ciezko, a moze tam powinno byc jakies zabezpieczenie??????????? piszcie co wiecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:00, 31 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
zapomnialem dodac ze chodzi mi o wsk 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 21:31, 31 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
oD dwójki odpowiadają koła zebate bliżej sprzegła Tak n achopski rozum . Ten wałek na którym masz mocowane koło łańcuchowe zdawcze ( małe 12-13 z) , nazywamy wałkiwm zdawczym , on jest odpowiedzialny za wszystkie biegi . Powinien sie obracać płynnie ( z lekimm oporem) , na wałku głównym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 7:33, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
dobra dzieki, ale chodzi mi o to czy zebatka na tym walku zdawczum (ta po prawej) powinna tam chodzic luzem???????????? bo przez nią mam problemy ze skrzynią i juz drugi raz rozebralem silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 15:59, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Tak, na ten wieloklin jest montowana siłą reki (luźno) i potem dokrecana nakretką o drobnozwojnym gwincie (lewy) . Pod nakretką masz zabezpieczenie Takze po dokręceniu nie powinna mież zadnego luzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 16:32, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ale nie chodzi mi o zebatke na lancych jak tu dac zdjecie????? to pokaze o co mi chodzi bo nie umiem wytlumaczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 16:35, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
albo jak chcesz to pisz na gg 1040557. tam ci pokaze o co mi chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 20:10, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi CI o najwieksze koło zbete w skrzyni , to ono odpowiada za I bieg i obraca się luźno .... Jednak pracuje na wałku posrednim ( ten łożyskowany na tulejkach slizgowych )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:07, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no to wlasnie chodzi mi o walek posredni sorki ze tak krece ale mam wsk dopiero od miesiaca wiem ze to najwieksze jest od jedynki, i wlasnie chodzi mi o ten walek tylko ze o zebatke po prawej i wlasnie przez nią mam problem bo ona odchodzi mi od kartera i tam zostaje i blokuje wodzik. no to wlasnie ona powinna byc luzno czy na chama?????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 8:11, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz link, chodzi mi o zebatke nr. 9
i jak ona ma byc??- luzno czy jakies zabezpieczenie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 23:22, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ona jest na wcisk osadzona na wieloklinie wałka pośredniego . Jedna jej strona jest rowna , a druga wklesla . Montujemz ja ta wklesla strona do karteru .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:47, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
wiem jak ją sie monuje, bo rozbieralem ten silnikjuz pare razy i znam sie trocher na nich, ale chodzilo mi tylko o to czy ona jst luzno bo tego akurat nie wiedzialem ale wielkie dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 11:07, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
i mam jeszcze jedno pytanko. mozna ją przyspawac???? wiem ze lepiej kupic nową i nie jest to duza kasa ale moze tak zrobic?? co ty na to???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 21:43, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Do wałka i tak nie przyspawasz > nie ten materiał , jeśli go nagrzejesz to się uszkodiz i rozchartuje . Żadne spawanie jest niedopuszczaklne !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kadzia90
Poziom 16
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:14, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
aha. no to spox. dzieki za pomoc pozdro .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|