Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 23:14, 05 Lis 2012 Temat postu: [S] Elektroniczny moduł zapłonowy by Dyziek |
|
|
Tak jak w temacie,moduł przeznaczony pod zapłon platynkowy,wymaga zasilania +12V.Może znaleźć zastosowanie w motocyklach takich jak WSK 175(do 125 równiez po przerobieniu instalacji),MZ TS 150,250,samochodach typu trabant,garbus,fiat 126p itp.
Moduł ten poprawia kulture pracy silnika,silnik jest w stanie trzymac niższe stabilne obroty biegu jałowego oraz jest elastyczniejszy,moduł poprawia równiez rozruch silnika w niskich temperaturach.Odstęp pomiędzy elektrodami świecy można zwiększyć do 1mm.Najważniejszą zaleta modułu jest to,że wysoki prąd płynacy w normalnym układzie przez platynki(rzędu kilku A) płynie w tym wypadku przez tranzystor MOSFET,co pozwala na nie zaglądanie przez calutki sezon pod pokrywe iskrownika-platynki nie wypalają się,nie wymagają czestych regulacji,przez styki płynie jedynie prąd rzędu kilku mA potrzebny do wysterowania modułu.Jedyne co pozostaje zadaniem uzytkownika to montaż modułu według intuicyjnej instrukcji Cena 60zł+przesyłka(opakowanie w cenie modułu)Resztę przedstawiają zdjęcia.Chwilowo dostępna tylko 1szt,następne w produkcji,więc można się wpisać na listę chętnych,jesli zaistnieje taka sytuacja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Pon 23:18, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 1:07, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ty, mam nadzieję że to nie ta moja sztuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 7:01, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ta,ale druga tez już jest gotowa-na etapie wsadzenia do obudowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 18:42, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dyziek troszke nie ten dział .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlo
Poziom 23
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 16:34, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie brać nie zastanawiać się,ja po zamontowaniu tego modułu do ETZ do zapłonu nie zaglądałem,silnik łatwiej odpala,lepiej spala mieszankę dzięki pełniejszej iskrze,elegancko pracuje na wolnych obrotach jak i wkręca się na wysokie.Naprawdę polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Wto 18:37, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No ja biorę biorę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|