Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:09, 30 Mar 2011 Temat postu: Sprzedam silnik WSK 125 12KM!!! i lagi CZ CROSS |
|
|
Konto na allegro : slanda7
Do sprzedania mam silnik WSK 125 3 biegowy. Silnik został przerobiony w wyniku czego lepiej wkręca się na obroty i przyśpiesza. W tej chwili moc waha się w granicach 10-12 KM
Najważniejszą przeróbką było wstawienie lżejszego zapłonu (magneta) od Jawki. A dodatkowo podniesione okna w cylindrze, przerobiony tłok, splanowana głowica, generalny remont: regeneracja wału, szlif cylidra (1 nadwymiar), łożyska, uszczelniacze, nowy gaźnik, nowa cewka WN,
Sprzedaje wraz z kompletnym tłumikiem (dyfuzorem) i łańcuchem pod tylną zębatkę 55z
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper007 dnia Śro 21:27, 30 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Śro 23:48, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cena?Zdjęcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 6:50, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jestem nowy na tym forum i nie mogę wysłać zdjęć ani linku. Proszę wejść w allegro i w wyszukiwanie i w zakładce znajdź użytkownika proszę wpisać: slanda7 oraz wejść na moje aukcje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper007 dnia Czw 6:50, 31 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:50, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 9:37, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób ustaliłeś że silnik rozwija taką moc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 14:29, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Założę się,że na oko,bo to więcej jak 8-9KM nie rozwinie,14KM rozwija silnik po kompletnym kartingowym tuningu w który włącza się przede wszystkim odcięcie starego dolotu,wstawienie nowego kanału dolotowego i gaźnika 28mm....+oczywiście powiększenie okna dolotowego do powierzchni przekroju gaźnika,zmianie czasów rozrządu,wypełniaczu w skrzyni,wytoczeniu tłoka w środku i wypełnieniu+jeszcze jakieś 100 innych drobnych ale ważnych przeróbek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:50, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z takich rzeczy to było jeszcze robione:
Przetoczenie tłoka w środku, polerowanie kanałów, korbowodu krócca dolotowego, uszczelnienie blach wału, sworzeń osadzony pływająco, zmiana czasów otwarcia okien, planowanie głowicy, docieranie powierzchni przylgowych karterów, dorobienie tulejek z zaślepieniem. Podkowy nie montowałem ponieważ nie polecali tej operacji na stronie polmotu. Nie mierzyłem go na hamowni ale odczucie różnicy w przyśpieszeniu jest bardzo duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 19:19, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jakbyś dobrze przejrzał Polmot to znalazłbyś wzmiankę o montowaniu podkowy,która jest imho podstawą do dalszego tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:22, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wzorowałem się na wsce PROCa a on nie montował podkowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 21:46, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Weź go na hamownię to się przekonasz,a co do WSKi Proca to nie licz,że zdradził na łamach forum sekrety usprawnień tego silnika,jestem pewien,że napisał tylko podstawowe elementy tuningu(chociaż wiem,że nie montował podkowy),ale zauważ,że jest tam 4 stopniowa skrzynia biegów i kilka innych "bajerów".Być może zmniejszych pojemność skrzyni korbowej w inny sposób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 7:51, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
HCS PROCa nie ma 4 biegowej skrzyni tylko wałki ok SHL i wałek sprzęgłowy o d WFM 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 8:11, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzedam silnik za 600zł. Cena nie podlega negocjacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 11:22, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
OK,zwracam honor z tą skrzynią,ale cena i tak jest dla mnie dość smieszna jak za taki zakres przeróbek,bo nic z tutaj wymienionych nie wymagało skomplikowanej obróbki na frezarce cnc,spawania aluminium...to wszystko co zostało zrobione to tylko kwestia odrobiny włożonej pracy i podstawowego warsztatu moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Pon 11:29, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper007
Poziom 5
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:57, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Karter obrabiałem na Frezarce CNC Hass MiniMill.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Co było przy karterze przerabiane?Kanały łączące płuki ze skrzynią korbową?Widzę,że jednak mimo moich wcześniejszych przypuszczeń(przepraszam),jednak jest chyba z kim pogadać,możemy się wymienić paroma doświadczeniami odnośnie przeróbek,szykuję właśnie podobny silniczek tylko na membranie i gaźniku 28mm strojony pod 14KM(wersja kartingowa full wyczyn)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Pon 22:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dyziek, jaki chcesz zastosować gaźnik, z jakiego moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 23:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jawa TS 350,28mm z centralną komorą pływakową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Pon 23:10, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To zakup od silnika firmy Rotax 125, też 28mm z centralną komorą, ma tą zaletę że korpus jest z tworzywa, a cały gaźnik jest bardzo lekki (waży połowę tego co ten z TS'ki).
Gaźnik firmy Dellorto, występuje w apriliach, yamahach z tym silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|