Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiszka1992
Poziom 10
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:45, 15 Gru 2006 Temat postu: Jak ściągnąć zębatke sprzęgłową z czopa wału ? |
|
|
Mam problem odkręciłem śrube którą jest zakręcona zębatka sprzęgła i nie mogę jej ściągnąć, czy tam jest jakieś dodATKOWE ZABEZPIECZENI?? aLBO JAK JĄ WOGULE ŚCIĄGNĄC???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 20:52, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Czy chodiz CI o koło zebate , wspołpracujace z łancuszkiem sprzegłowym?. Jest ono nitowane do korpusu sprzęgła i chcąc je zdjąć musisz zdjać rownież cały kosz sprzęgła. Czyli tylko odkrecasz nakretkę umieszczona centralnie w koszu , która go mocuje do wałka głownego skrzyni. Potem ew. odnitować zebatkę od kosza
PS
Przeczytaj temat przyklejony w tym dziale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kiszka1992
Poziom 10
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:39, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ale wiesz co, chodzi mi o tą drugą zębatke nie tą przy koszu szprzęgłowym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 21:58, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tą co jest mocowan na czopie wału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kiszka1992
Poziom 10
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:09, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
O właśnie o tą mi chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 22:56, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Odkrecasz nakretkę , wcześniej odbezpieczając zabezpieczenie ( podkłądkę zaginana na nakretce) . Potem musisz ją ( tą "zębatkę") , ściagnać np. takim ściagaczem jaki masz do łożysk , bowiem on jest mocowany na stożku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kiszka1992
Poziom 10
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:08, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Czyli mówisz że inaczej nie dam rady ściągnąć tej zębatki, tylko i wyłącznie ściągaczem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 0:28, 16 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tak , to jedyny pewny sposób.... Bo podwaząnie czymś tam to niszy katrer ,a efekt żadko przynosi .. Zależy jeszcze kiedy to ktoś ostatni raz zdejmował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Sob 18:10, 16 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Miałem taki sam problem i rozwiązałem go tak :
Podważyłem kluczem rowerowym (takim jakby wyciętym z blachy, kiedyś takie dawali do rowerów) nie podważałem tego na chama (nie chciałem uszkodzić karteru) tylko zalałem olejem a po ok 30 min zacząłem podważać obracając kluczem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
davidd90
Poziom 29
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 11:56, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie bierze sie dwa raczki i naciska czasami puka mlotkiem po wale. I w taki sposob musi zejsc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bover210
Poziom 5
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:20, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nie chcialem zakładac nowego tematu dlatego zapytam sie tu :
niedawno podczas jazdy spadła mi właśnie ta zebatka no i założyłem nowy klin i podkładke i czy musze ja jakos jeszcze mocniej dokrecic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
davidd90
Poziom 29
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:38, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja dokręcam na hama i zabezpieczam podkładką i to powinno wystarczyć. Ja tak zrobiłem i jeżdżę bardzo ostro i się nic nie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 18:25, 07 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jaki tam masz klin ????W zebatce malej łańcucha nie ma klina ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorowiec
Poziom 10
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 15:36, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ale myslisz sę Mundy, jest wpust na klin na stożku wału oraz na zębatce małej od łańcucha sprzęgłowego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 1:41, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No to na napedzie pierwotnym (sprzeglowym tak) ,a Ty napisales to tak , ze ja zrozumialem jako zebatke łąńcucha napedu kołajezdnego ..... Wiec tak ,stozek klin ,pdkładka zabezpieczjaca ,nakretka ,dobrze dokrecamy ( po zablokowaniu czyms sprzegla przed obrotem ) i zagiamy zabezpieczjac przd odkreceniem podkładką
powodzenia ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|