Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:32, 04 Lut 2007 Temat postu: koszyczek |
|
|
witam!! mam taki problem ze musze wymienic zebatkie tą co jest przynitowana to blachy kosza sprzegłowego i tak
a)jak to roznitowac
b)jak to potem znitować
c)mozna to zrobic sammeu czy terzeba potem oddac do wywazenia
dzieki z góra za pomoc POZDRO:)
MOja wsk: m06 b3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lysy
Poziom 29
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 0:08, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
miałem podobny problem to znaczy miałem objechaną zebatkę na koszu sprzęgłowym ale stwierdziłem że lepiej kupic cały już zanitowany znalazłem chyba na allegro za 30 zł wtedy i lux śmigam na nim
zobacz moze to:
[link widoczny dla zalogowanych]
no ale wiesz jak chcesz zrobic tak jak mówisz zeby ściągnać tylko zebatkę to pewnie da sie zrobić tylko pewnie troche pracy to będzie wymagało, ale decyzja należy do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiT
Poziom 24
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot / Pałubin
|
Wysłany: Pon 0:28, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
"Zasadniczo pobieżnie to..." (-: Nity rozwierca się na wiertarce kolumnowej lub zwykłą wiertarka na stojaku a możesz i ręcznie jakeś "mistrz hardcoreowiec"! (-: (-;
Nitujesz, nitami jak sama nazwa wskazuje (-: musisz mieć odpowiedni zestaw narzędzi do tego (kowadło, pobijaki no i młotek)(-: Nity muszą być tej samej wytrzymałości/specyfikacji co oryginalne. Mają takie oznaczenia jak śruby.
W dobrym metalowym kupisz.
No i sprawdź czy to nie jest nitowane na gorąco bo wtedy jak nie masz palnika to będzie raczej trudno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 0:58, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz narzedzia o których PiT wspominał ,to z powodzeniem sam zrobisz , tzn przenitujesz . NITY tam są na zimno zaklepywane. PAMIETAJ ! tą prace nalezy wykonywac z wyjatkową starannością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:18, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a nie trzeba potem tego wywazac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiT
Poziom 24
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot / Pałubin
|
Wysłany: Pon 11:27, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem, nie trzeba.
Fabryczna dokładność wykonania otworów w koszu i wieńcu wystarczy.
Najczęściej wyważane elementy to wały główne i napędowe, koła zamachowe, magneta. Pozostałe części silnika raczej nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 13:45, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a niemoze byc byc tam luzu miedzy tymi zebatkami co sie razem znitowuje tzn. zeby sie nieprzesywały na boki czy to nieprzeszkadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiT
Poziom 24
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot / Pałubin
|
Wysłany: Pon 16:50, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Trochę Cię nie rozumiem...
Ale powiem Tobie tak, nie może być tam żadnych luzów! Nitowanie to, wbrew pozorom nie zaklepywanie młotkiem! Jak zrobisz nie umiejętnie to nit spęcznieje pomiędzy elementami nitowanymi i będzie lipa, po pierwsze, że elementy nie będą na swych miejscach, wyznaczonych im przez matkę fabrykę a po drugie będzie duuuże prawdopodobieństwo ścięcia się takiego nita. Po prostu taki nit nie trzyma i należy go usunąć i zanitować nowy.
Elementy nitowane muszą ściśle do siebie przylegać zarówno w trakcie nitowania jak i po nim!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiT dnia Pon 17:31, 05 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:11, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
juz wiem chyba bede musiał poszukac jakies innej tej zebatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiT
Poziom 24
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot / Pałubin
|
Wysłany: Pon 17:41, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli fabryka przewiduje wymianę samego wieńca kosza sprzęgłowego to na pewno kupisz nowy dokładnie taki jak Ci potrzebny.
W/g mnie nie warto robić lipy i montować jakiegoś innego bo "prawie pasuje". To newralgiczne miejsce dla niezawodności motocykla i tu wszystko musi być git. Jak zrobisz "sztukę" to maszyna może Cię zawieźć w najmniej oczekiwanym momencie... A "na polu" tego nie naprawisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:50, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wiem ze was meczy tymi pytaniami ale jeszcze jedno mam<jak narazie> mam dwie blachy do koszyczka cosie sprzeyny z tymi czapkami wsadza jedna na 6 otwórów a druga na 9 która bedzie lepsza?? obydwie sa oryginalne nie dorabiane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Wto 20:14, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a są na 9 dziurek?? te balchy i to w dodatku orginalne??
przyjrzyj sei dokładnie i zobacz czy te otwory są jednakowej wielkosci
a jak juz cos to zakładaj te z osmioma otworami-bedziesz miał mocniejszy docisk czyli wytrzymalsze sprzęgło
jak mozesz to zpuśc fotki
PS nie meczysz nas pytaniami od tego jest forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:01, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
z tego wychodzi ze jest na dziewieć załączam fotkie zobaczcie sami:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Śro 16:03, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
o ku.... dobre
ale mi tu cos pachnie wiertarka i koszyczkiem z innego moto no chyba ze były takie wzmacniane wersje wsek co miały takie cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:41, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
na moje oko to niewidac zadnych przeróbek. napewno nie jest rozwiercane od tych z 6 bo tylko 3 otwory sie pokrywają. moze od innego moto ale przewaliłem cały internet i nieznalazłem takiego czegoś .koszyczek na 100% jest od wsk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 22:40, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ta tarcza napewno jest oryginalna , a czy od wsk to na 100% nie powiem. BYć moze jest to od silnika M-150 ( poj, 150ccm) ale tez watpię. W sumie to jesli masz cały komplet sprzegła , razem z miseczkami , sprezynkami i resztą co potrzebna to smialo zakladaj . Napewno nic złego sie nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykc15
Poziom 8
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 0:51, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
o to chodzi ze niemam musze kupic nowy koszyczek cały.mam ta blache 3 tarczki 2 przekładki i jeszcze jedna blache co spryny nia dociskają.a tak przy okazji to móły ktos opisac jak to sie po kolei skałada sprezynka po sprzeynce i te wszystkie miseczki bo niemam pojecia jak to wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 1:07, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Sciagnij sobie instrukcje a serwisu , tam amsz cały przekrój sprzęgła
To tak nie masz całości , to albo kupisz całość juz z "normalna " ilościa spreżyn , Albo dokupisz kilka sprezynek i miseczek i tarcze swoją założysz ;-0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Czw 17:44, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak ty jeździsz ale załóż te z 9 otworami to bedziesz miał lepszy docisk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|