Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Problem z kopniakiem WSK 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gnam
Poziom 6



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pią 18:36, 16 Kwi 2010    Temat postu: Problem z kopniakiem WSK 125

Witam
Mam następujący problem:
Mianowicie podczas rozruchu przeskakuje mi kopniak "zgrzyta".
Uprzedzam pytania:
- Na wałku jak i kopniaku wszelkie wielowypusty są nie uszkodzone.
- Zęby zarówno na półksiężycu jaki i na zębatce też nie uszkodzone (nowe elementy).
- Zapadki na koszu tez w dobrym a stanie.
- Sprężyna dociskająca zębatkę wraz z podkładką oporową i zabezpieczeniem sprawne ( nie wyskakują).
- Kosz ma luz po osiowy w granicach 1,5mm.

Gdy naciskam kopniak ręką obracając powoli wszystko pracuje jak należy ale przy próbie rozruchu silnika zgrzyt.
Wszystko złożone jak w książce pisze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pią 23:13, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Cudów nie ma,coś musi przeskakiwać.Może kupiłeś chiński półksięzyc i zdążył stracić zęby?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gnam
Poziom 6



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Sob 14:47, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Dziś zdjąłem dekiel i pomachałem kopniakiem jak kręciłem wolno to wszystko grało, jak szybciej to póksiężyc podczas zazębiania (ok 1/4 jego powierzchni roboczej) jakby wypycha zębatkę w stronę kartera i przeskakuje na grzechotce.
Gdzie popełniony jest błąd że tak się dzieje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gnam dnia Sob 14:47, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Sob 20:09, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Jakis lipny pólksieżyc kupiłes.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gnam
Poziom 6



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Śro 20:12, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Półksiężyc nie jest żaden lipny tylko nówka rodem z PRL, jest na nim odlane "HC" i jakiś znaczek przed tymi literami.

Ostatnio nie mam czasu dłubać przy motorze, więc zawieszam prace.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 20:34, 21 Kwi 2010    Temat postu:

A koło zebate na korpusie sprzęgła ? Jak to nie , to cos pierdzieli dystans kól zębatych , z tym ze niema tam zadnej regulacji . A masz podładke pod wałkiem kopniaka >? Tzn taka okragła nieduza , powodujaca ze zeby kól nachodza na siebie chociaż połową , a nie sa jeden wyżej drugi niżej->bo rozstawu kól tam jak juz wspomniałem się nie reguluje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gnam
Poziom 6



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 8:29, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Była ale wyjąłem bo z nią półksiężyc prawie zawadzał o łańcuszek sprzęgłowy.
Kosza nie mogę inaczej zdystansować bo nie mam już odpowiednich podkładek.
Zębatka na koszu też jest z przed 20 lat ( staram się zakładać stare/nowe podzespoły)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michallooo
Poziom 2



Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 9:46, 23 Lip 2012    Temat postu:

Mam identyczny problem, dziś będę walczył z koszem sprzęgłowym spróbuję wymienić płaskie koło zębate które jest znitowane do kosz sprzęgłowego. Zastanawiam się także nad mocniejszą sprężyną dociskową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 10:20, 23 Lip 2012    Temat postu:

Sprawdź łozyska wałka głównego skrzyni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati9812
Poziom 47



Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gnojnica, Rzeszów

PostWysłany: Pon 10:49, 23 Lip 2012    Temat postu:

Żadny chiński półksiężyc, Mam też takiego noname i spisuje się dobrze. A co to przeskakiwania, to tez wymieniłem półksieżyc, kosz sprzęgłowy. Głowiłem sie nad tym jak debil, a potem odkręciłem juz 3 raz dekiel, bo mi rozsypało sprzęgło. Co się okazało ? Łańcuszek sprzęgłowy miał takie luzy że matko. Chyba z 3-4cm latał, i to na nim przeskakiwała zębatka wału. Wymieniłem łańcuszek i teraz nic nie przeskakuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin