Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrezi
Poziom 1
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 23:05, 11 Wrz 2013 Temat postu: Problem z koszem. |
|
|
Problem wygląda następująco:
Przy obracaniu koszem sprzęgłowym, łańcuch sprzegłowy raz jest mocniej, a raz słabiej naciagnięty. Druga sprawa, to to, że gdy wciskam sprzęgło tarcze w jednym miejscu nie sa odpychane i nadal trą...
Sprzęgło po wymianie łańcuszka, tarcz z korkiem oraz sprężynek.
Jeszcze jedna sprawa kosmetyczna: czy u was lewy dekiel, własnie ten gdzie jest kosz, można zdjąć bez wyjmowania silnika z ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 1:00, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Kape olejowa zdejmiesz-minimalnie moze przycierac miseczka zabezpieczająca lozysko ośki wahacza tylnego. ALe to mozna je podgiąc troszke.
Jesli łańcuch ma bicie , sprawdz stan uzebienia na kole łańcuchowym małym i duzym (atakujace -wał, odbiorcze wieniec kosza nitowany). W przypadku ich znacznego zuzycia sa takie objawy,/
Druga spr stan lozysk na wale , oraz na walku głownym skrzyni-nie powinno byc wyczywalnych luzow osiwych i promieniowych. .
Dla spokoju spr czy tuleja na ktorej obraca sie kosz jest właściwa (nie zamieniles przypadkiem z innego silnika , albo ktos nieudolnie nie dorabial) , z nadmiernie zużyta raczej trudno sie spotkac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Czw 1:01, 12 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:21, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W M06B3 "Garbuska" trzeba wyjąć silnik z ramy (tzn odkrecic z mocowań i uniesc) by zdjąć lewy dekiel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 15:43, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem, to że łańcuch jest raz mocniej raz słabiej naciagnięty jest zjawiskiem normalnym - jak tłok idzie w górę napina się mocniej - pozatym nawet gdybyś miał świece wykręconą to i tak będzie się tak działo, że z jednej strony będzie luźniejszy - to samo masz w łańcuchu napędowym tylnego koła.
Ważny jest tak jak pisał Mundy stan łańcucha oraz osiowe jego prowadzenie po zębatkach sprzęgła.
Co do problemów z tarczami, które się nie wysuwają: wyjmij kosz i zobacz czy nie ma zadziorów na tych rowkach, w których przesuwają się tarcze - jeśli są można je zeszlifować i powinno być po problemie. Jeśli masz chińskie tarcze może się zdarzyć, że są za szerokie te wypusty i wtedy je zeszlifuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 16:28, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
to że łańcuch jest raz mocniej raz słabiej naciagnięty jest zjawiskiem normalnym - jak tłok idzie w górę napina się mocniej "
Nie zgodze sie z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:31, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No może źle to opisałem, bo bardziej chodziło o to, że nie jest równomiernie napięty na całej długości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|