Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 14:04, 28 Lip 2010 Temat postu: Sprzęgła nie ma:( |
|
|
po wymianie tarcz sprzegłowych nie mam sprzegła tzn naciskam klamke wbijam 1 chce poruszac kolem i nic nie idzie co może byc przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzych94
Poziom 16
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 16:33, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja sprzęgła wadliwa, sklejone tarcze, zły olej przekładniowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 19:40, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja sprzęgła wadliwa ????
sklejone tarcze??? długo się moczyły ze 30h
zły olej przekładniowy --->hipol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 22:21, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sprzęgło to mechaniczna sprawa no zobacz gdzie jest luka. Czy jak naciskasz klamkę czujesz opór?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 22:38, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jak naciskam klamke to jest opór ale nie rozmiem gdzie ma byc ta luka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzych94
Poziom 16
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 23:21, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
masz sklejone tarcze jeżeli jest wyraźny opór na klameczce. Gdyby była ona luźno( jej praca) oznaczałoby to wadliwą regulację na naciągaczach linki. Dlatego więc masz ten problem często występujący.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 13:20, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
spróbuj wcisnąć sprzęgło na dwójce i go zapchaj to może tarcze się rozkleją. Możesz też go odpalić na pycha i z wciśniętym sprzęgłem go pogazować. Próbuj kilka razy jak nic nie da to czeka Cie rozkładanie sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Czw 21:28, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ok rozłożyłem sprzegło co teraz zrobic ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzych94
Poziom 16
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Czw 22:10, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wyczyścić wszystkie elementy, ocenić zużycie, wymienić na nowe wadliwe części, złożyć wg schematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Czw 23:20, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
człowieku nowe tarcze załozyłem dopiero nie jezdzone co jeszcze moge wymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 16:27, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a tarcze były sklejone jak wyciągnąłeś sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Wto 22:14, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tarcze sklejone co zrobic aby sie nie sklejały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 22:20, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
dziwne ja złożyłem sprzęgło, zalałem skrzynie hipolem i chodzi jak marzenie... Spróbuj jeszcze raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 11:34, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja moczyłem tarcze ze 30 h może dlatego sie sklejaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 19:21, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wsk2010 napisał: | ale ja moczyłem tarcze ze 30 h może dlatego sie sklejaja |
A sprawdzałeś czy klin na wale nie jest ścięty?bo jak mówisz że wbijasz jedynke i nie jedzie to może ślizga się zębatka?sprawdź, kto wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 22:06, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja nie moczyłem i jest dobrze ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 22:11, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
koron4 ja już nia jezdziłem ale tarcze wymieniłem i od tej pory sie porabało złożyłem sprzegło i nie chodzi to jak cos na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 19:25, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wsk2010 napisał: | koron4 ja już nia jezdziłem ale tarcze wymieniłem i od tej pory sie porabało złożyłem sprzegło i nie chodzi to jak cos na wale |
A na wyłączonym silniku są biegi? i jak się zachowuje motor(tylne kolo) po wciśnięciu sprzęgła?to samo przy uruchomionym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pią 9:05, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to samo przy odpalaniu silnika po prostu wbija 1 (nie zawsze jest ) na wyłaczonym silniku wciskam sprzegło chcem zakrecic kołemi dupa sprzegła nie ma nic:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:20, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
czy wszystkie części są na swoich miejscach?czyli popychacze, kulki itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pią 18:03, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
własnie tak wszysko jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 22:14, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Niemożliwe-cudów nie ma-musi działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 10:12, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wsk2010 napisał: | własnie tak wszysko jest ok |
to brak mi pomysłów, jedyne wyjście to rozebrać jeszcze raz i złożyć ponownie i wyregulować, przy okazji sprawdź zabierak sprzęgła i wałek główny.
Jak napisał Dyziek musi działać, wsk to nie jest jakiś japończyk żeby tarcze musiały być włożone w odowiedniej pozycji..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Sob 13:47, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
panowie po 1 to dzięki za tak liczne odpowiedzi a teraz do rzeczy rozebrałem sprzegło złożyłem od początko wbijam 1 (na wyłaczonym silnkiku) naciskam sprzegło i kolo sie kreci ale troszczke ciezko jeszcze nie tak jak powinny i tarcze terz sie kręcą pomiędzy blaszkami to dobrze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Sob 14:26, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jest OK,musisz dokręcić wkręt na płaski śrubokręt na pokrywie od strony magneta przytrzymując jednocześnie przeciwnakrętke kluczem bodajże 17 lub 19.Spróbuj wkręcić najpier o poł obrotu i tak aż do skutku,próbuj sie co regulacje przejechać i zobaczysz jak sprzegło bierze,czy nie ciagnie itd..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Sob 15:39, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
reguluje na wszystkie sposoby sprzegłonadal trzyma po wcisnieciu obracam kolem ale jest mi ciezko dodam ze tarcze sie scizgaja pomiedzy blaszkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:03, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jak jest ale ciężko chodzi koło, to olej za gęsty lub nie rozgrzany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Sob 23:15, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej po prostu za gęsty,wlej LUX 10 i będziesz miał spokój.Nie wiem jak nie możesz sobie poradzić z czymś tak banalnym jak sprzęgło..jakos ja zawsze składam i działa za pierwszym razem.Jak teraz składałem swojego motóra po generalce silnika poskładałem,zalałem olejem,dokręciłem pół obrotu regulacje i chodzi wszystko perfekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Śro 21:18, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja nie mam zadnego oleju w skrzynibo dekiel jest odkrecony i skaładam juz chyba te sprzegło z 5 raz i to samo naciskam klamke sprzegła i kolo ciezko sie kreci i tarcze tez sie przekrecaja miedzy tarczami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 0:52, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A wiesz może o tym że WSK ma sprzęgło mokre?Bez oleju pracować nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Czw 12:58, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to jaki olej do niej nalać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deluxe
Poziom 13
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: nieważne
|
Wysłany: Czw 15:27, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wszędzie do wsk leje się LUX 10 tz. do skrzyni ,do amortyzatorów i do paliwa .A więc zrub jak przewidział producent i nalej LUX 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:54, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Do paliwa kiepski pomysł ponieważ kiepsko się z benzyna misza i po to wymyślono mixol Ale do sprzęgła LUX 10 jest jak najbardziej odpowiedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PATRYKWRAGA3
Poziom 5
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Krzywdy
|
Wysłany: Sob 9:52, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a ściągnij ten dekiel co iłanie zębadke zdawczą i skprawdż czymasz tam taka kulke i czy taki booles jest i czy ci sie ślimak rusza na deklu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PATRYKWRAGA3
Poziom 5
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Krzywdy
|
Wysłany: Sob 9:55, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a jesłi jest wszyskto co rozbierz i połużtarsze sprzęgłwe w gorącym miejscy żeby sie nagrzały następnie namocz je w wodzie tak zę 5 godz.nastepnie ponownie wysusz namocz w oleju ale lekko tak ze 10 godz. i załuż i ma działać! nie ma chama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slash_88
Poziom 2
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Pon 18:05, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
hmm jestem ciekaw czy koledze się udało z tym sprzęgłem .. WSK 125 mam od półtora tygodnia, a wcześniej żadnego motoru, póki jeździłem ja było OK, potem siadł brat i... rozwalił sprzęgło, zimering, czy tam blokada (różnie na to mówią ) poszedł w drobny mak, kapturki pogięte, sprężyny też... Pomijając fakt mojej wściekłości na brata przeraża mnie fakt naprawienia tego Ściągnąłem kopułe, wyciągnąłem wszystkie dziadostwa, te które oczywiście widziałem, części już mam zamówione będą w tym tygodniu w czwartek... teraz pytanie, czy mogło coś się zapodziać gdzieś jakiś fragment? Czy muszę rozpoławiać cały silnik? czy raczej nie, czy tylko złożyć sprzęgło i gitara? :> i wogóle hmmm, czemu tak się stało? Pomijam fakt braku umiejętności jazdy mojego brata... łoś do kwadratu :/ no nie wiem co mam myśleć kurcze, bardzo będę wdzięczny jak ktoś mnie uświadomi, pokieruje itd
Z góry bardzo dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:21, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli posypało się w mak to istnieje szansa że coś tam wpadło, zależy czy coś się połamało?jeśli tak to mogło...żeby to sprawdzić złóż sprzęgło, sprawdź najpierw biegi na sucho, potem spróbuj odpalić, a;e jeśli chcesz mieć pewność to rozłóż silnik i sprawdź przy okazji pozostałe elementy, będziesz miał pewność że wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 21:50, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ani kapturek,ani sprężyna nie jest w stanie wpaść do skrzyni biegów,są po prostu za duże.Czy pierścień zabezpieczający się rozleciał?Jeśli tak,to sprawdź,czy masz wszystkie jego kawałki,tylko on mógł się dostac do skrzyni.Jeśli masz wszystko smiało składaj,jeśli nie-niestety musisz rozpołowic silnik.Pamiętaj,że do poskładania sprzęgła potrzebujesz dużego ścisku stolarskiego,i uwaga na oczy przy składaniu.Warto sprawdzić również stan łańcuszka sprzęgłowego po tej demolce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slash_88
Poziom 2
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Wto 13:39, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No niestety pierścień zabezpieczający też się rozleciał I ciężko stwierdzić czy wydobyłem jego wszystkie części :/ Najmniejszy kawałek jaki wyciągnąłem miał długość 1cm, więc prawdopodobne że faktycznie coś do skrzyni mogło się dostać :/ Ok więc skoro taka masakra, to lepiej rozbiorę silniczek.. pytanie teraz mam takie, lepiej kupić uszczelki, czy może na samym silikonie wysokotemperaturowym go poskładać? A może i to i to? :> Ehh a kapitalke miałem robić dopiero w zimie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koron4
Poziom 20
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:04, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
uszczelki + silikon, lub uszczelki + hermetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pon 18:52, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No u mnie też mam ten sam problem ,że sprzęgło nie działa.Olej w skrzyni to hipol.Tarcze nowe.Myślałem ,że może są za grube i 1dną tarcze wymieniłem na starą i dalej nic.Niby popychacz wypycha tarcze ,ale po wbiciu biegu i trzymaniu sprzęgła nie idzie obrócić kołem.Regulacja w ślimaku była też robiona.Kółki są,popychacze proste ,żeby uprzedzić pytania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pon 18:53, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk2010
Poziom 20
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Sob 11:12, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
poprostu wkręc te srubke na czucie zeby popychacz dotchnął tej ostatniej blaszki odpal silnik i sie przejedz sprzegło chyba bedzzie trzymac to odkrec z 1/4 obrotu i zobacz jeśli znowubedzie trzymac to odkręc znowu a na zgaszonym silniku nie kręc kolem na sprzegle bo bedzie trzymac bo masz nowe tarcze ustaw sobie zeby ci nie trzymało lub zeby nie ciągneło cie do przodu na biegi:D
Powodzenia:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patyk
Poziom 6
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:18, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Odgrzebuje temat bo mam taki sam problem, wszystko dobrze poskładane na nowych tarczach a sprzęgła nie ma. Ciekawie jak kolega WSK2010 poradził sobie z tym problemem i co było przyczyną braku sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlo
Poziom 23
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Sob 16:52, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie po wymianie też nie było ale to kwestia regulacji i po temacie .Koledzy powiedzcie mi o co chodzi z tym moczeniem tarcz i co to ma na celu??????????????????????Ja założyłem normalnie nowe tylko posmarowałem olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Sob 22:08, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Do wsk 125 i 175 są tylko tarcze wykonane z korka naturalnego, ich się nie moczy bo nie ma potrzeby, namacza się pozostałe typy tarcz wykonane z innych materiałów (np: dla jawy 350, simsona, wszystkich nowych moto).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlo
Poziom 23
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Nie 10:01, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A co ma na celu to moczenie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Nie 18:27, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tam są mokre sprzęgła, tarcze trzeba namaczać jakieś 12 godzin w tym oleju którym będzie zalana skrzynia, te z korka naturalnego wystarczy jak podczas montażu posmarujemy olejem, chodzi o to by nie pracowały one na sucho bo mogą się spalić podczas pierwszych chwil jazdy (dynamiczne ruszanie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|