Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 19:16, 04 Lut 2009 Temat postu: Sprzegło nie daje rady |
|
|
jak w temacie moje sprzegło nie daje teraz rady;/ mam zapłon bateryjny ( z AQ) obroty są wieksze troche wiecej mocy i sprzeghło juz niedaje sie wyregulowac ;/ albo strasznie ciągnie albo wcale niema.
Niewiem w jakim stanie tarcze ale pytanie(silnik kupiony od typka miał problem,y juz ze sprzegłem na standard zapłonie)
Czy wstawic tylko nowe tarcze?
Czy dodas jakies spręzyny odrazu dodaktowe ?
NIechce mi sie 2 razy rozkrecac tego sprzegła to pytam ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek3490
Poziom 7
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Dąbrowa Białostocka
|
Wysłany: Śro 19:52, 04 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby się sprzęgło nie ślizgało to trzeba rozebrać cały kosz sprzęgłowy żeby dojść do sprężyny i na rozmiar sprężyny dorabia się tulejkę podkładkę ok 1,5 mm grubości i sprężyna jest wtedy bardziej dociśnięta.Ja miałem nowe tarcze sprzęgłowe i się ślizgało dalej, ale jak założyłem tą tulejkę to się nie ślizga ani trochę nawet przy zmianie biegów na całym gazie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Śro 21:42, 04 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a widzisz dobry pomysł hehe dzieki teraz bede kobinował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Śro 21:49, 04 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz tez przedkladki blaszane, jak maja kolor od brązowego do fioletowego to kosz je czeka- objaw przegrzania. w takie patenty sie nie baw- wies tuning sie kłania. skoro tak pany w swidniku zrobili to musi dzialac, nawet dodatkowy kucyk mocy wiecej nie powinien tutaj sprawiac problemow ze sprzeglem. rozbierz, wymien tarcze, w razie potrzeby przedkladki. moze juz kosz zuzyty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Czw 9:43, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dla całkowitej pewności wymień tarcze korkowe, jeśli przekładki stalowe są zabarwione na niebiesko 0 też je wymień i sprężynki dociskowe. Po takim zabiegu nie ma bata, musi chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Czw 10:04, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tarcze korkowe to chyba oczywista oczywistosc moze tarcze tylko sa zuzyte, albo przypaliles to sprzeglo i tyle. na jakim oleju jezdzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maly15
Poziom 25
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Czw 12:28, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam zwykłego luxaa;D ale pewnie to tarcze spaliłem hehe ;| rozbiore i zobacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
squorpion
Poziom 10
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Domatków
|
Wysłany: Wto 22:24, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek3490 napisał: | Żeby się sprzęgło nie ślizgało to trzeba rozebrać cały kosz sprzęgłowy żeby dojść do sprężyny i na rozmiar sprężyny dorabia się tulejkę podkładkę ok 1,5 mm grubości i sprężyna jest wtedy bardziej dociśnięta.Ja miałem nowe tarcze sprzęgłowe i się ślizgało dalej, ale jak założyłem tą tulejkę to się nie ślizga ani trochę nawet przy zmianie biegów na całym gazie. |
sądzę że napisałeś to z myślą o motocyklu WSK 175, a autor wątku w opisie ma WSK 125, nie wiem dokładnie o którą chodzi, ale jeśli o 125 to pod kapki podłóż podkładki, które kupisz w zwykłym sklepie żelaznym,
i jeśli można to zapytam jak zauważyć zużycie się kosza sprzęgłowego
(też mam sprzęgło do remontu) ja wymieniłem tarcze i sprężynki na nowe, jeździłem jakiś miesiąc ciesząc się sprawnym sprzęgłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 0:35, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jesli ma na tych wglebieniach zadziory i na przekladkach stalowych pozadzierane.(chodzi o te wystajace z obudowy kosza oraz obudowe).Jak nie skumaliscie to gadac..
Drugie to tarcza korkowa ciensza jak 4 mm to tez juz słabo. A ta stalowa jesli przegrzana jak soldyy mowi to fioletowa bedzie albo pokrzywiona ,to tez za plot.
Ogolnie wpusty na zabieraku i wałku glownym trzeba sprawdzic. I czy rarcze cierne po zabieraku przesuwaja sie bez zacieć reką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|