Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 13:34, 22 Sie 2009 Temat postu: Sprzegło sie ślizga (8 sprężyn) |
|
|
Sprzęgło mi się ślizgało wiec okręciłem dekla. Ujrzałem wtedy 8 sprężyn, z tego co czytałem to powinno być 6 ale nie wygląda to na jakąś przeróbkę (ale może się mylę). tarcze były całe czarne, a że jakoś jeździć trzeba to powkładałem korki z tarcz z ogara 200. Przy składaniu sprzęgła okazało się ze jest za grube, no to wyjąłem jedna tarcze i przekładkę, jako że nie używałem "składacza sprzęgła" udało mi się wsadzić tylko 4 sprężyny. Sprzęgło dalej się ślizga i WSKa jedzie max 60km/h.
WSKa jest przerobiona na crossa... już taką ją kupiłem w celu poskładania na oryginał. Kartery nie od pary, wał lata na boki i pali na kopa.
Czeka mnie teraz wymiana tarcz sprzęgłowych, ale nie wiem czy dam rade ścisnąć sprzęgło z tymi 8 sprężynami. Czy sprzęgło WSKi jest jakieś wybredne co do oleju, czy mogę zalać byle badziewie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maćkoko125
Poziom 10
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żeleźno
|
Wysłany: Sob 16:23, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jak czarne były to prawdopodobnie spalone i sa do wymiany,a sprężyny musisz założyć wszystkie bo one w końcu dociskają tarcze... olej musi być o odpowiedniej gęstości bo od rzadkiego też bedzie sie ślizgać, możesz nalać hipolu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 19:51, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Duża będzie różnica miedzy 8 a 6 sprężynami ? a hipol to rzadki czy gęsty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateuszm08
Poziom 16
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 21:05, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No jak masz 8 sprężyn to tarcze są mocniej ściśnięte więc większa siła ścisku tarcz i mniejsze ślizganie. A co do Hiipola to ja mam 15F, gościu mi doradził, że jest gęściejszy i silnik nie będę miał wycieków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 13:36, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem ze będzie mocniejsza siła ścisku tarcz i sprzęgło będzie się mniej ślizgać przy ruszaniu. Ale mnie się rozchodzi czy to tak bardzo odczuwalne, bo jak nie to po co mi 8, jak nie mam kręconego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maćkoko125
Poziom 10
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żeleźno
|
Wysłany: Nie 14:37, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie jeździłem wsk z 8 sprężynami ale jak wiesz napewno to bedzie lepsze... a skoro nie chcesz 8 to zmien ten dekieleg co trzyma sprężyny(nie wiem jak to się nazywa) zeby było na 6 i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 18:02, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko żebym ja go miał. Poprzedni właściciel zrobił pseudo crossa, przód od jawy, tylne amorki chyba MZ, tłumik na górze z "oryginalnymi" osłonami. Jakoś to jeździło. A jak będę ściskać sprzęgło ściskiem to jest możliwość że wałek wejdzie głębiej ? nie rozbierałem tego silnika to nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 20:11, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma możliwosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maćkoko125
Poziom 10
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żeleźno
|
Wysłany: Pon 10:52, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
i wyrzuć tą rame na złom i zrób z tego wsk;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 16:34, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
moze to by byla mysl... Jak detale masz np wydech od sporta:)to za sma wydech wartosc rynkowa to ok 6 stowek;) (zalezy jaki stan masz)..TO szkoda to moleścic w "krosie" .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 11:39, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Osłony na wydechu trochę pogięte ale myślę ze jakby ktoś się postarał to dało by rade naprawić. Ciężko by było to coś zrobić na oryginał bo po prostu tam nic nie ma, silnik raczej długo nie pojeździ. Może kiedyś, mam jeszcze ogara w trakcie remontu i jawę z papierami wiec na razie wska poczeka, jest też wujka WFM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bones
Poziom 9
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 20:28, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem sprzęgło, ślizga się bo jest ciągle "trochę wciśnięte", nie mogłem odkręcić tej regulacji w deklu, ale psikałem WD40 i może kiedyś puści.
Próbowałem ściągaczem ścisnąć sprzęgło, ale ciągle gdzieś zlatywał. Później próbowałem szczypcami (nie wiem jak one się nazywają, można regulować "rozwarcie"), ale po długich męczarniach wyje&*#$! WSKe na bok i mnie olśniło wziąłem stare łożysko, położyłem na docisk sprzęgła, zaparłem się łapką montażówką ramy (trochę nad stopką) o dziwo udało się za 1 razem. Polecam sposób.
Mam też problem z korkiem, bo ktoś albo go wyrwał albo coś i teraz muszę nagwintować na śrubę pod klucz 24...
Przepraszam że post pod postem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|