Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Witam gdy jade na 3 na całyb gazie to muli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 19:45, 03 Mar 2012    Temat postu: Witam gdy jade na 3 na całyb gazie to muli

Tak jak w temacie nie wiem czy to z mieszanki czy sprzegło jak jade na 3 na pełnym gazie to muli a jak puszcze z gazu to odrazu lzej idzie motor

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Sob 19:49, 03 Mar 2012    Temat postu:

Możliwe że masz już tarcze sprzęgła spalone . Sprawdź .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 20:16, 03 Mar 2012    Temat postu:

A to jak będa wyglądać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 20:17, 03 Mar 2012    Temat postu:

no wczesniej mi pisali ze to zła mieszanka paliwowa zrobiłem było lepiej bo jechałem 80k/h i nie dusiło a le za 2g zaczeło mulic jak niewiem nieda sie jecha c wrecz Sad to 6 tarczy w ciągu miesiąca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Sob 20:44, 03 Mar 2012    Temat postu:

Spaliło ci 6 tarcz w ciągu miesiąca ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 20:47, 03 Mar 2012    Temat postu:

no te co teraz mam too mam jekes 2 tygodnie jezdzone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Sob 21:06, 03 Mar 2012    Temat postu:

Czy masz zachowany luz na klamce sprzęgła 4 mm ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 21:25, 03 Mar 2012    Temat postu:

to co może byc przyczyną w poludnie wlałem nowe paliwo i dobrze wlałem olej i jechałem 80 i dobrze było a potem Sad nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 21:59, 03 Mar 2012    Temat postu:

Ja z Podkarpacia Wink Sprawdź stan elementów zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 22:01, 03 Mar 2012    Temat postu:

siema a mogą miec wpływ a sprzegło nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 22:02, 03 Mar 2012    Temat postu:

a czego co mają do rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 22:16, 03 Mar 2012    Temat postu:

Ja miałem luźną oś platynek i przy zwiększaniu obrotów silnika zmieniała się przerwa i silnik źle pracował. Jak byś miał coś ze sprzęgłem to np. ślizgało to byś kręcił silnik wysoko a nie jechał, a jakbym nie wysprzęglało to by przy zmianie biegu zgrzytało.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez huligans12 dnia Sob 22:18, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 22:29, 03 Mar 2012    Temat postu:

może tylko jak jade na pełnym gazie to mam jak by wiecej niedał rady jechac a puszczam to tak jak by go odblokowało sprawdze morze to i to jest ale juz miał kiedy s a mieszanka paliwa morze cos dac i raz tak mi sie dzieje raz nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 22:35, 03 Mar 2012    Temat postu:

Słuchaj jest różnica pomiędzy mieszanką 1:1 a 1:50. Im mniej oleju tym większa moc ale co za tym idzie gorsze smarowanie. W książce serwisowej WSK mówili o mieszance 1:30 jak się nie mylę - ale to było na kiepskiej jakościach olejach. Ja używam obecnie oleju półsyntetycznego orlenowskiego w stosunku 1:40.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 22:46, 03 Mar 2012    Temat postu:

Słaba była nie chciała jechać. Zapłon niby był tak jak powinien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 22:50, 03 Mar 2012    Temat postu:

To moja pali od kopa ma wszystko spox a sprzegło jak daje gazu na biegu to daje gaz troche jedzie jak puszcze to bardziej zaczyna jezdzic
Czytałem na forach podobne problemy.I doszłem do decyzji ze sprzegło sie slizga tylko niewiem czy sie juz czasem niespaliło bo strzsznie długosie zbiera jak to naprawic mam nakretke w deklu prawie cała wkrenconą a na klamerce ugury wykreconą a na dole przy lince pośrodku tak mam wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abaddon666ave
Poziom 7



Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kończyce Małe Śląsk

PostWysłany: Nie 15:07, 04 Mar 2012    Temat postu:

Jak by sprzegło slizgało to by wkrecała sie na obroty a nie jechała. Sprawdz gaźnik kranik czy nie zatkany i wyreguluj bo ci najprawdopodobniej zalewa wyczysc swiece i powinno chodzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Nie 17:05, 04 Mar 2012    Temat postu:

Masz może kranik współczesnej produkcji ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Nie 18:33, 04 Mar 2012    Temat postu:

Tak nowy,i na rezerwie jezdziłem wtedy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Nie 20:50, 04 Mar 2012    Temat postu:

TO jaki ma wpłytw ten nowy kranik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Nie 23:25, 04 Mar 2012    Temat postu:

Te nowe kraniki mają to do siebie że uszczelka która jest za ta dźwignią która zmienia się pozycję lubi się przesuwać i może ona blokować przepływ paliwa .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Pon 16:21, 05 Mar 2012    Temat postu:

Witam właśnie wróciłem z garażu patrzyłem na uszczelke w kraniku jest w porządku mieszanka tak samo dobrze wiec chyba sprzęgło sie ślizga tylko pytam jak ustawić dobrze w dekklu mam srube wkrenconą do końca przy klamerce mam odkręconą całkiem srube jak ją wkrece to zgrzyta ? jak ustawic prawidłowo i czy niema juz startych tarczy a przypomne ze są nowe jakies 1 mies mają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Pon 19:17, 05 Mar 2012    Temat postu:

Jeśli miałeś źle wyregulowane sprzęgło to wystarczy miesiąc żeby były spalone . Ściągnij dekiel i sprawdź ich stan .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Pon 19:49, 05 Mar 2012    Temat postu:

to napiszesz mi dokładny opis( załoze nowe tarcze jak ustawic dokłanie) Prosze o pomoc i czy moge cos jeszcze zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pon 21:02, 05 Mar 2012    Temat postu:

Tarcze są zjechane jeśli mają poniżej 3mm,jeśli więcej-mozna na nich jeszcze jeździć.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Śro 18:57, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Wto 22:40, 06 Mar 2012    Temat postu:

tylko ja niemam zjecganych jeszcze chyba ,napisze mi ktos jak dobrze ustawic sprzegło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 22:46, 06 Mar 2012    Temat postu:

Nie da sie opisać w zasadzie,musisz to wyczuc-ustawic tak,by motocykl nie ciagnal na biegu z wcisnietym sprzeglem(na cieplym silniku) oraz by gwałtowne dodanie gazu na pierwszym lub drugim biegu skutkowalogwałtownym przyspieszeniem,jeśli słyszysz wzrost obrotów,a motocykl nie przyspiesza jak powinien-oznacza to poślizg sprzęgła i trzeba popuścić regulacje na slimaku.Linke ustawiasz tak,by na klamce miec ok 3mm luzu i zostawiasz to w spokoju,reszte regulujesz jak wyżej napisałem śruba w ślimaku.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Wto 22:48, 06 Mar 2012    Temat postu:

tylko ja mam całkiem wkreconą w slimaku a na raczce całkiem odkrenconą jak odkrece w slimaku to zaraz zgrzyta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Śro 0:35, 07 Mar 2012    Temat postu:

Dyziek Jak się mierzy tarcze? całe tarcze się mierzy? czy korek z jednej strony?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez huligans12 dnia Śro 0:37, 07 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 7:06, 07 Mar 2012    Temat postu:

Obejmujesz suwmiarką całą grubość korka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 18:24, 07 Mar 2012    Temat postu:

A ile mają nowe tarcze 4,5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 18:59, 07 Mar 2012    Temat postu:

Nowa tarcza ma 4,1-4,2mm,teoretycznie max zuzycie to 1,5mm,ale to sie tyczy tarcz oryginalnych,na oryginalnej o grubosci 2,5mm jeszcze pojeździsz od biedy,współczesne zaczynaja się sypać wcześniej,i w zasadzie poniżej 3mm już mogą zacząć sie problemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 19:32, 07 Mar 2012    Temat postu:

A co bedzie jeżeli dam przekładke na spud kosz sprzegłowego?.Po ile u was są tarcze sprzegłowe bo ja płaciłem po 8 i 9 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 19:35, 07 Mar 2012    Temat postu:

Nic nie podkładaj,nie kombinuj.U mnie tarcze są po 10zł,ale dalej obstawiam,że sprzęgło nie ma żadnego związku z Twoim problemem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 20:08, 07 Mar 2012    Temat postu:

Co może sie stac jak bym dał przekładke na spodzie kosz sprzegłowego .Po ile kupujecie tarcze sprzegłowe .Macie może iskrownik do sprzedania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 20:19, 07 Mar 2012    Temat postu:

A jeszcze pytanko bo panowie sie znacie:D co sie stanie gdy niebedzie blachy na wale ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Śro 21:24, 07 Mar 2012    Temat postu:

WSKa będzie słaba, dużo paliła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 22:47, 07 Mar 2012    Temat postu:

Daxior-30zł kompletny z cewką WN,kondensatorem,platynkami,wyjęty z jeżdżacego motocykla Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 23:06, 07 Mar 2012    Temat postu:

Mowisz ze ma iskre?jestem zainteresowany . Ej 2 przekładki idą w koszu sprzegłowym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 23:10, 07 Mar 2012    Temat postu:

ej jedno pytanko koledzy niewiem czy niedałem na spód kosz sprzegłowego przekładke co moze on szkodzic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 23:10, 07 Mar 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 23:18, 07 Mar 2012    Temat postu:

Jeśli dałeś przekładke na spód kosza to masz definitywny poślizg sprzegła i nigdy nie będzie ono poprawnie pracowało,na spód kosza idzie tarcza korkowa->przekładka,->tarcza korkowa->przekładka->tarcza korkowa->docisk->tarcza spręzyn

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 23:22, 07 Mar 2012    Temat postu:

OK.Dzięki wielkie.To chyba był problem z mojej strony,bo nie mogłem cały czas ustawić sprzęgła chociaż nie jestem pewny,.Co do iskrownika jutro się odezwie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Czw 22:39, 08 Mar 2012    Temat postu:

Jednak na spodzie była przekładka dalem nowe tarcze i jutro ustawie dobrze sprzegło powino byc dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Pią 12:34, 09 Mar 2012    Temat postu:

Witam załozyłem nowe tarcze i jak jade na całym gazie i pusze to slizga sie sprzegło jak temu zapobiec?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 14:05, 09 Mar 2012    Temat postu:

Wykręć troszkę śrubkę od regulacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Pią 21:40, 09 Mar 2012    Temat postu:

w deklu czy wszedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pią 22:31, 09 Mar 2012    Temat postu:

W ślimaku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 17:55, 10 Mar 2012    Temat postu:

Dalej nic prubuje i nic dalej sie slizga (nowe tarcze) co robic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 18:13, 10 Mar 2012    Temat postu:

Jaki masz olej w skrzyni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 18:19, 10 Mar 2012    Temat postu:

lux 10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Sob 20:23, 10 Mar 2012    Temat postu:

Odkręć jeszcze regulacje na ślimaku,olej masz w porzadku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 20:23, 10 Mar 2012    Temat postu:

W takim razie zdaje mi się, że po prostu źle regulujesz sprzęgło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Sob 21:17, 10 Mar 2012    Temat postu:

Toi jak regulowac jak popuszcze na 0slimaku to jest luz a jak przykrece to slizga0 a z się jechac nieda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek Kowalik
Poziom 14



Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Planta

PostWysłany: Sob 23:11, 10 Mar 2012    Temat postu:

reguluj cierpliwie po pół obrotu śrubę wkręcaj albo wykręcaj a ustawisz na pewno

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arek Kowalik dnia Sob 23:12, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Nie 19:06, 11 Mar 2012    Temat postu:

Jutro sprubuję a 3 mn przy klamerce bendą nawet jak na slimaku poluzuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hart88
Poziom 35



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ELA

PostWysłany: Nie 21:26, 11 Mar 2012    Temat postu:

jak na ślimaku ustawiasz to na dźwigni się prawdopodobnie zmienia też. Mi tam kolega dobry sposób powiedział na regulację.

luzujesz śrubę od ślimaka i kręcisz tą w środku ,aż poczujesz opór. Wtedy cofasz o pół obrotu i kontrujesz. następnie odpowiedni luz na klamce i tyle. Jak sprzęgło działa lekko to się zostawia jak jest. Przelatane pare tyś km i tarcze mam nadal jak nowe nie popalone itp.

Zawsze możesz zdjąć dekiel od sprzęgła i zobaczyć jak się tarcze rozchodzą kiedy wysprzęglasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Nie 21:48, 11 Mar 2012    Temat postu:

Mam pytanie. W którym momencie ruchu klamki powinno łapać sprzęgło? Mam nowe tarcze z PRLu i mniej więcej w połowie ruchu klamki sprzęgło zaczyna łapać (silnik zaczyna mulić).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hart88
Poziom 35



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ELA

PostWysłany: Nie 22:54, 11 Mar 2012    Temat postu:

To zależy od sprzęgła i ustawienia. w każdym inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Nie 23:03, 11 Mar 2012    Temat postu:

hart, rozwiń swoją wypowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Nie 23:09, 11 Mar 2012    Temat postu:

A jak pmientasz jak załozyłes nowe tarcze to slizgło ci sie ? . Jak mniej wiecej ustawiłes? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Nie 23:27, 11 Mar 2012    Temat postu:

Kolega mi napisał , żebym podłożył pod kapturki sprężyn podkładki ma to pomuc? jak wy myslicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 0:06, 12 Mar 2012    Temat postu:

Daxior308 Jeszcze nie jeździłem na tych tarczach(Części mam w malowaniu, jutro odbieram Very Happy) Zrobiłem tak jak hart. Wykręciłem śrubkę i następnie wkręciłem aż poczułem opór, wykręciłem o 1/4 obrotu. Co do tych podkładek to zwiększy siłę dociskania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Wto 18:42, 13 Mar 2012    Temat postu:

Kurde reguluje i reguluje mam 3mn przy klamerce w deklu nawet jak odkrece srube jest luzno to i tak sie slizga a jak zkrece bardziej to slizga sie jeszcze bardziej Prosze o dokładny krok po kroku opis Moze mi sie wkoncu uda ! PROSZE o POMOC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 19:43, 13 Mar 2012    Temat postu:

Albo dalej masz źle złożone sprzęgło,albo wszystko jest w porządku i wydaje Ci sie,że to sprzęgło sie ślizga,a jest to kwestia nieodpowiedniej regulacji gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Wto 19:48, 13 Mar 2012    Temat postu:

Nie no złożone jest dobrze nie ma ch.... niewydaje mi sie bo jade 60k/h i jak puszcze to obroty spadają i motor przyspiesz a wlałem takze nowe paliwo i gaznik w pożdku mam 3mn i przy klamerce i na dole przy delku zakrencone i reguluje ww slimaku wykrecam to nic zbytnoi to niedaje a jak zakrece to jeszcze gorzej .Dzieki za cierpliwosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 19:57, 13 Mar 2012    Temat postu:

Ja bym sie jednak upierał,że to nie sprzęgło,nie umiesz słuchać silnika,prawdopodobnie na pełnej menetce dostaje zbyt mało paliwa w stosunku do powietrza,gdy puścisz osiaga odpowiedni skład i motocykl przyspiesza,śrubkę składu mieszanki wkręc do oporu i wykręć o 1,5 obrotu,a iglice podnieś do góry o 1 zabek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Wto 20:02, 13 Mar 2012    Temat postu:

ok ktura ta sruba ta o dołu czy na boku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
huligans12
Poziom 38



Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 20:05, 13 Mar 2012    Temat postu:

Śrubka pozioma, przy króćcu. Tak jak mówi Dyziek. Gaźnik albo zapłon.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez huligans12 dnia Wto 20:05, 13 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 22:24, 13 Mar 2012    Temat postu:

Linki usunąłem gdyz nie działały,chodzi o poziomą śrubkę tak jak żeśmy przez telefon rozmawiali,pomylić się nie da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 17:20, 14 Mar 2012    Temat postu:

Witam zrobiłem tak dyziek jak muwiłes podwyzszyłem na iglicy i wkreciłem do konccai w iwykreciłes 1,5 obrotu I dalej nic:( sprzegło tez prubowałem i tez lipa !! a przekładki czy cos w koszu ma wpływ sprężynki czy coś .Napisze
To tak jak z mieleniem na śniegu, dawanie w palnik nic nie da, a jak ujmiesz trochę gazu to sam z zaspy wychodzi bo odzyskuje przyczepność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 19:31, 14 Mar 2012    Temat postu:

Z tych dwóch ostatnich linijek jakie napisałeś wynika,że jest to 100% poślizg sprzęgła,ale nie wiem jak Ci pomóc,bo to nie ma prawa nie działać....sprawdź jeszcze raz,czy złożyłeś wszystko według rysunku oraz napisz jak wygladaja u Ciebie spręzyny docisku sprzęgła.Jeszcze mi przyszło do głowy,choć to mało racjonalne,abyś sprawdził osadzenie zębatki zdawczej wału korbowego-tej,która poprzez łańcuszek napędza sprzęgło i skrzynie,gdyby nie było klina lub byłby ściety,a zebatka słabo siedzaca na stożku,to i tak by mogło być,choć to mega mało prawdopdobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 20:16, 14 Mar 2012    Temat postu:

ok jutro własnie se rozbiore i zobacze na sprezyny moga miec niewłasciwy doscisk ,a przekładki maja jakis wpływ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 21:59, 14 Mar 2012    Temat postu:

a spręzyny poczym rozpoznac że są nietakie jakie powinny byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 22:03, 14 Mar 2012    Temat postu:

Po długości bez obciążenia,no i oczywiście czy w ogóle są oryginalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Śro 22:08, 14 Mar 2012    Temat postu:

jaką powinny mieć długość Very Happy MIszczu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Śro 22:34, 14 Mar 2012    Temat postu:

Jutro zmierze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rino
Poziom 75



Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CHAMSK

PostWysłany: Czw 1:29, 15 Mar 2012    Temat postu:

Dane z katalogu napraw motocykli WSK:
- wysokość nowej sprężyny sprzęgła silnika S01 w stanie swobodnym to 25-26mm, minimalna nadająca się do użytkowania to 22mm.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Czw 16:36, 15 Mar 2012    Temat postu:

Witam wszystkich własnie wruciłem z garażu rozebrałem sprzegło i patrze na sprężyny miały po 21mn a miałem inne to wymiary mają 26mn i założyłem ich i wszystko jest wporządku (jak narazie żeby niezapeszyc Smile ) Dzieki wszystkim za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daxior308
Poziom 14



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: SKOPAMIE

PostWysłany: Czw 16:42, 15 Mar 2012    Temat postu:

A pytanko naprawa motocykli duż pomocnych spraw jest opisannych opłaca sie kupic.A może ma ktos do sprzedania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Czw 22:44, 15 Mar 2012    Temat postu:

Raczej nie warto,poszperaj dobrze w internecie i wydrukuj co trzeba,przede wszystkim luzy montażowe i zużycia,parametry ustawiania zapłonów,rysunki złożeniowe silników.Jeśli nie będziesz czegoś wiedział ze składaniem dzwoń-proste.W książce "naprawa motocykli WSK" są opisane niezbędne podstawy,ale wszystko znajdziesz w internecie,a cenią sie za te książki dość mocno.Ogólnie JESZCZE idzie wiele serwisówek do aut i motocykli ściągnąć.Wole mieć zawsze na papierze,więc wystarczy wydrukować,wpiąć koszulke i po problemie,a serce nie boli jak sie smarem ubrudzi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Czw 22:47, 15 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Sprzęgło Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin